11 sierpnia 2013

TAG 50 faktów o mnie.

Chyba wszystkie blogerki wiedzą o istnieniu tego taga i większość zdążyła go już wypełnić. Ja również zaangażowałam się w tę zabawę i dzisiaj prezentuję ten tag u siebie :)


1. Interesuję się fotografią. Kiedyś dosłownie latałam wszędzie z aparatem, teraz już mi trochę przeszło, aczkolwiek robienie zdjęć nadal sprawia mi wielką przyjemność.

2. Lubię łamigłówki i rozwiązywanie sudoku.

3. Wolę aktywnie spędzać czas, chociaż nie zawsze mi to wychodzi, bo zwyczajnie brakuje mi pomysłów na robienie czegokolwiek. :D

4. Lubię jeździć na rowerze.

5. W tamtym roku zaczęłam biegać, nie mam jednak silnej woli, ponieważ dosyć szybko przestałam. Aczkolwiek kiedy nadarzy mi się okazja, zdarza mi się wyjść pobiegać :)

6. Marzy mi się wyjazd do Wielkiej Brytanii, mam nadzieję, że to marzenie już niebawem się spełni.


7. Uwielbiam herbatę. Od pewnego czasu 'eksperymentuję' z jej rodzajami. Zazwyczaj piję zieloną rano, a czerwoną wieczorem. Czasami zdarza mi się też wypić biała lub klasyczną czarną :)

8. Panicznie boję się os, pszczół, bąków itp. w skrócie cierpię na entomofobię.

9. Przez 6 lat chodziłam na zajęcia taneczne, niestety musiałam z tego zrezygnować z powodu problemów z kolanami. 

10. Lubię podróżować, aczkolwiek nigdy jeszcze nie byłam za granicą.

11. Jestem nieśmiała i raczej małomówna. 

12. Nie potrafię zacząć rozmowy z nowo poznaną osobą.

13. Lubię jednak poznawać nowych ludzi, dzięki temu staram się zwalczyć moją nieśmiałość :)

14. Od końca podstawówki zapuszczam włosy. Od tamtego czasu raczej nie decydowałam się na bardzo drastyczne ścięcia. W długich włosach czuję się najlepiej. 

15. Kiedyś chciałam być fryzjerką.

16. Marzy mi się studiowanie architektury lub architektury wnętrz. Nie wiem jednak czy podołam temu zadaniu, bo nigdy nie byłam dobra z matematyki. :D

17. Przepadam za wszelkimi pracami manualnymi.

18. Kiedyś robiłam własnoręcznie biżuterię (głównie bransoletki) teraz jednak nie mam już do tego głowy.

19. Od niedawna jestem włosomaniaczką, jak można się domyślić - lakieromaniaczką również ;)

20. Bardzo lubię tenis, chociaż nigdy w niego nie grałam.

21. Podczas trwania turniejów wielkoszlemowych trudno jest mnie odciągnąć telewizora :)

22. Lubię duże miasta, chciałabym zamieszkać kiedyś w jednym z nich, najchętniej w Krakowie.


23. Lubię jeść :D

24. Jestem typem samotnika. Czasami po prostu muszę przez pewien czas pobyć sama, wtedy od razu czuję się lepiej. 

25. Wolę spotkania w skromnym gronie z najlepszymi przyjaciółmi zamiast wielkich imprez.

26. Uwielbiam huśtać się na huśtawce. 

27. Jestem leworęczna.

28. Lubię sport, jednym z moich ulubionych sportów jest siatkówka (chociaż nie jestem w niej zbyt dobra). 

29. Jestem ogromną fanką zespołu Coldplay oraz wokalisty Chrisa Martina (czasami wręcz psychofanką) :D

30. Kocham koty, mam kotkę o imieniu Mika :)


31. Moje imiona to: Magda Karolina Julia.

32. Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki.

33. Grywam sobie czasami na gitarze, chociaż nie wychodzi mi to za dobrze. Za to w przyszłości chciałabym się nauczyć grać na pianinie.

34. Bardzo rzadko maluję usta. Najczęściej mam na nich tylko pomadkę, ewentualnie szminkę w naturalnym kolorze. Nie znoszę za to błyszczyków.

35. Bardzo lubię święta Bożego Narodzenia, nie przepadam zaś za Wielkanocą.

36. Kiedy mi coś nie wychodzi, szybko tracę cierpliwość.

37. Nie potrafię być na kogoś długo obrażona lub zła.

38. Noszę okulary, ale najprawdopodobniej w przyszłości zamienię je na soczewki kontaktowe :)

 (ja + mistrz drugiego planu :D)

39. Kiedy byłam mała obgryzałam paznokcie i kompletnie nie potrafiłam ich zapuścić. Postanowiłam jednak, że się zmobilizuję i jak widać - udało mi się :)

40. Korzystam z aplikacji Instagram, możecie mnie znaleźc TUTAJ

41. Mam starszego brata, z którym dzielę pokój.

42. Jeśli chodzi o słodycze, nie jadam ich zbyt często, ale jestem ogromną fanką żelek. Uwielbiam je!

43. Lubię pierścionki. Mam swój ulubiony, który bardzo często noszę :)

44. Prawie codziennie jadam jakieś owoce.

45. Jestem w liceum na profilu filologicznym, jednak nie wiążę przyszłości z tym kierunkiem. Chociaż wciąż jestem niezdecydowana i nie wiem co naprawdę chce robić w życiu ;)

46. Lubię wszystko planować.

47. Nienawidzę zmniejszania zdjęć. Zazwyczaj jeśli mam ich dużo do zmniejszenia, obrobienia itp, to już po kilku pierwszych tracę cierpliwość i chęci do dalszej pracy.

48. Mój znak zodiaku to bliźnięta.

49. Uwielbiam frytki, mogłabym je jeść prawie codziennie. Chociaż aż tak często ich nie jadam :D

50. Jeszcze nigdy w życiu nie jechałam pociągiem.

---
Dobrnęłam do końca, mam nadzieję, że nie zanudziłam Was tymi faktami i jeśli przeczytałyście wszystko - naprawdę Was podziwiam :)

12 komentarzy:

  1. Ciekawie się czytało :) Milo poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy trochę wspólnego :) 6, 30, 39, 40 i 46 ;)
    34 - też nie lubię błyszczyków, ale szminka zawsze musi być jakaś ciemniejsza.
    35 - ja za to nienawidzę Bożego Narodzenia !

    Piąteczka za 3 imię - też mam Julia.

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię sudoku ;D urocza kicia :) ahh te żelki ;D i frytki :D robie sobie jutro na obiad hehe ;D jaaaacie nigdy pociągiem? ja pierwszy raz pociągiem jechałam mając 5 lat :D teraz śmigam pon-pt na studia :) fajnie dowiedzieć sie czegoś o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nigdy nie było okazji żeby pojechać gdziekolwiek pociągiem. Zazwyczaj jeżdżę w dalsze trasy samochodem lub autobusem, a na codzień poruszam się komunikacją miejską :)

      Usuń
  4. No proszę :) Mamy całkiem sporo wspólnego....3, 4, 7, 17, 18, 23, 24, 26... itd :D

    OdpowiedzUsuń
  5. 31 - wkradł się mały błąd: nie moje imienia tylko imiona :)
    śliczny kiciuś <3
    również nie przepadam za Wielkanocą, uwielbiam frytki i mam dwa ulubione pierścionki (ostatnio można je nawet oglądać na blogu)
    też jestem leworęczna i robiłam kiedyś biżu (kolczyki)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawiłam błąd, dzięki za zauważenie go :)

      Usuń
  6. ja też lubię sudoku, to samo z tenisem (o 4 w nocy potrafię włączyć tv i namiętnie się wpatrywać w grę tenisistów)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale dużo faktów u nas się pokrywa ;)
    Chyba czas na taki tag na moim blogu,ale kompletnie nie mogę się do niego zabrać ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale dużo nas łączy :o wow :) nieźle - miło sie czytało :D

    OdpowiedzUsuń
  9. taką Cie pamiętam ;) chociaż zaskoczył mnie fakt że nie jechałaś pociągiem :P
    wygląda na to, że z charakteru niewiele się zmieniłaś(dzięki Bogu jesteś świetna)
    i brakuje mi kogoś kto co chwile się śmieje i ma niesamowite łaskotki xD
    ale miło wiedzieć że nadal jesteś tą dziewczyną z którą jadłam kwaśne żelki po szkole w podstawówce miło mi się to wspomina
    Dominika ;)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!