19 stycznia 2014

Okulary Firmoo mam i ja!


Na początku chciałabym wspomnieć, że dzisiaj mój blog obchodzi swoje drugie urodziny!
Nie mogę uwierzyć jak szybko ten czas minął, mam wrażenie, że to wszystko zaczęło się niedawno. A tymczasem moja przygoda z blogowaniem trwa już dosyć długo...
Przy tej okazji chciałabym podziękować wszystkim dziewczynom, które tutaj wpadają, czytają, komentują. Bez Was ten cały pomysł z prowadzeniem kosmetycznego bloga nigdy by nie wypalił. Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI dla każdej z Was! :)

---

A teraz przejdźmy do właściwej treści dzisiejszego posta. Dzień po świętach czekała mnie miła niespodzianka. A mianowicie otrzymałam maila od Laury z firmoo.com. Na samym początku bardzo się ucieszyłam z tej wiadomości, potem jednak dopadły mnie wątpliwości. Nie byłam pewna czy nawiązywać współpracę czy jednak z niej zrezygnować. Dałam sobie chwilę na zastanowienie się, obgadanie wszystkiego i przejrzenie recenzji innych blogerek. Ostatecznie ciekawa dalszego rozwoju sytuacji zgodziłam się. I wiecie co? Nie żałuję! :)




Jeżeli spodobał Wam się jakiś model okularów dostępny na stronie firmoo.com, możecie skorzystać z oferty PIERWSZA PARA GRATIS, płacąc tylko za przesyłkę (ok. 20$). Jeśli nie jesteście pewne czy dany model okularów będzie Wam pasował, zawsze możecie skorzystać z wirtualnej przymierzalni. Wystarczy wgrać swoje zdjęcie i zobaczyć jak okulary będą się na Was prezentować :)

Dodatkowo na stronie są podane wszystkie parametry okularów, typu szerokość i wysokość szkieł. Dzięki temu łatwo będzie Wam znaleźć swoje idealne oprawki. 



Ja okularnicą jestem już od dawna, bodajże od 5 klasy szkoły podstawowej. Moja wada wzroku niestety stopniowo coraz bardziej się pogłębia, aktualnie jest to -2,5 na jednym oku oraz -2,75 na drugim, dodatkowo przy ostatniej wizycie okulista wykrył u mnie lekki astygmatyzm.

Długo myślałam nad tym jaki kształt okularów wybrać, ostatecznie zdecydowałam się na model #F031 w kolorze Tortoise (C2), którego koszt wynosi 39$.





Okulary zamówiłam dokładnie w Sylwestra, a 9 stycznia kurier dostarczył mi paczkę. W środku znajdziemy okulary zapakowane w duże, solidne etui, dodatkowo otrzymujemy jeszcze mniejsze materiałowe etui, ściereczkę do okularów i mały śrubokręcik do dokręcania śrubek (bardzo przydatna rzecz).



Okulary są plastikowe. Wyglądają na bardzo solidne i porządnie wykonane. Jestem naprawdę zaskoczona tym, że tak dobrze leżą na moim nosie. Zwykle kupując okulary u optyka, musiałam mieć milion przymiarek i zawsze coś mi nie pasowało. Za to oprawki firmoo są idealnie dopasowane do mnie! Aż nie mogę w to uwierzyć :D



Na koniec jeszcze zdjęcie mnie w nowych okularach :)


 Co sądzicie o tych oprawkach i o całej stronie firmoo.com?
Macie ich okulary? :)

9 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz w tych okularach; )
    Ja też mam swoją parę i jestem z niej bardzo zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się przymierzam od dłuższego czasu do 'firmówek' :)
    Fajne oprawki, pasują Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję drugiego roczku! Życzę dużo pomysłów na fajne wzorki! :D

    A okulary fajne, ładnie w nich wyglądasz :) Ja też lubię swoje Firmoowki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nowe pomysły się przydadzą :)

      Usuń
  4. O, firma dba o klienta - są wszystkie niezbędne do okularów dodatki! Bardzo ładnie CI w tych oprawkach :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!