2 lutego 2014

Music is everywhere!


 I turn the music up, I got my records on


 I feel my heart start beating to my favourite song





Jakiś czas temu mogłyście podziwiać to zdobienie w moim poście gościnnym na polskich-lakieromaniaczkach, dokładniejszy link do posta znajdziecie TUTAJ. Zdecydowałam się na wykonanie akurat takiego muzycznego mani, ponieważ osobiście nie wyobrażam sobie dnia bez posłuchania muzyki. Jak nie usłyszę głosu moich ukochanych muzyków - nie mogę żyć :D



Zdobienie jest banalnie proste do wykonania. Ja na początku pokryłam paznokcie dwoma warstwami lakieru Diadem F-28, następnie przy pomocy sondy oraz czarnego lakieru z cienkim pędzelkiem Delia Art Decoration # 3 domalowałam pięciolinię oraz nutki. Jak słusznie zauważyła jedna z Was - ogonki nutek są namalowane ze złej strony, jakoś nie zwróciłam na to uwagi przy malowaniu, za co Was przepraszam :)




Co o tym sądzicie? 
Też tak macie, że nie wyobrażacie sobie życia bez muzyki, czy tylko ja tak świruję? :D

---
Tak trochę z innej beczki, niedawno założyłam konto na pinterest.com, jeśli jesteście zainteresowane, możecie mnie obserwować TUTAJ, z góry dzięki :*

19 komentarzy:

  1. Tak, tak, tak, muzyka to podstawa!
    Przepiękne zdobienie.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też na pierwszy rzut oka tego nie zauważyłam :D Ale liczy się końcowy efekt artystyczny, a takie małe pomyłki schodzą przy nim na dalszy plan :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o ja! muszę się nauczyć robić takie zdobienia. Muzyka jest częścią mojego życia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdobienie jest naprawdę dziecinnie proste, nie powinnaś mieć z nim żadnych problemów :)

      Usuń
  4. o jakie fajne :D a JA NAWET ZASNĄC NIE UMIEM BEZ MUZYKI :d

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne są :D już chyba pisałam na PLM xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wymyśliłaś:D Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez muzyki nie da się żyć ! :) :D
    Świetnie ci wyszły te nutki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie! Zdjęcia też są świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam na lakieromaniaczkach, śliczne zdobienie! No i biel + czerń, najlepsze połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ślicznie!
    uwielbiam zdobienia black&white ♥
    pięknie wyszły :D

    OdpowiedzUsuń
  11. niesamowicie :) uwielbiam niebanalne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. perfekcyjnie Ci wyszło! też nie mogę żyć bez muzyki ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł :) a paznokcie piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!