17 lutego 2014

Wystarczy spojrzeć w kosmos!


Zacznę od tego, że niestety obecnie nie mam dostępu do internetu i nie wiem kiedy dokładnie go odzyskam. Dlatego będę mniej aktywna niż zazwyczaj, a wszystkie posty na Waszych blogach postaram się nadrobić w najbliższym czasie, gdy moje Wi-Fi wróci do świata żywych.
Dzisiejszy post udało mi się napisać dzięki życzliwości mojej koleżanki, która udostępniła mi swój komputer. Pominę fakt, że cały czas przeszkadzała mi w napisaniu jakiegokolwiek sensownego zdania, dlatego nie zdziwcie się gdy zobaczycie jakieś błędy :)

---
Mam do zaprezentowania naprawdę cudowny lakier, którego urok idealnie udało mi się uchwycić na zdjęciach. Mowa o lakierze Miyo Nailed It! # 35 Mars. Zapraszam na swatche ;)




Mars to lakier mający wykończenie typu frost, to granatowo-fioletowa baza pokryta milionem niebieskich drobinek, które pięknie się mienią. Do kupna tego lakieru zachęciła mnie koleżanka ( ta sama, która właśnie teraz mi przeszkadza :) ). Bardzo się cieszę, że jej posłuchałam i wzięła ten lakier, bo jestem nim naprawdę zachwycona :)

Konsystencja lakieru jest bardzo dobra. Już pierwsza nie za gruba warstwa prawie perfekcyjnie pokrywa płytkę. Dla wyrównania ewentualnych niedoskonałości dodałam drugą warstwę, która idealnie spełniła swoje zadanie wyrównując powierzchnię paznokcia.



Kolor jest głęboki, a lakier dzięki shimmerowi prezentuje się naprawdę okazale. Bardzo dobrze nosiło mi się go na paznokciach, z pewnością użyję tego lakieru jeszcze nie raz. Jeśli chodzi o wysychanie, nie ma tu żadnych problemów. Trwałość też jest w porządku. Jest to moja pierwsza sztuka Miyo z serii Nailed It! i muszę przyznać, że Mars pozytywnie mnie zaskoczył, dlatego nie wykluczone jest, że jeszcze sięgnę po jakiś lakier z tej serii :)




A czy wy uległyście urokowi Marsa? ;)

17 komentarzy:

  1. piękny jest! taki kosmiczny :) ja w ogóle uwielbiam wszelkie niebieskości, ale przyznaję, że ten jest niespotykany :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest cudowny ale na takich paznokciach każdy będzie wyglądał świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham ten lakier! Dostałam go kiedyś od chłopaka i używam zawsze kiedy nie wiem jaki kolor nałożyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aż się prosi o motyw galaxy :) świetny jest ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym samym pomyślałam :D :P Nadawałby się do tego świetnie :)

      Usuń
  5. Muszę go mieć! Numer już zapisany i muszę się za nim rozejrzeć! Kolor jest po prostu przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie jest prześwietny!

    OdpowiedzUsuń
  7. O em dżi jaki piękny!!! Chcę go!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę ciakawy kolorek, prezentuje się przepięknie! Nosiłabym :P

    OdpowiedzUsuń
  9. o ładny, mi niestety miyo się nie trzymają :(

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!