23 marca 2014

Giraffe!


Na wstępie chciałabym Was przeprosić za moją chwilową nieobecność w blogosferze. Niestety problemy z komputerem nie chcą się ode mnie odczepić. Ostatecznie sprawa zakończyła się tym, że byłam zmuszona oddać laptopa do naprawy. Mam nadzieję, że już niedługo wszystko całkowicie się unormuje i takie problemy więcej nie powrócą :)

 ***

Przejdźmy do właściwej części posta... Motywy zwierzęce na ubraniach i wszelkich dodatkach chyba nigdy nie wyjdą z mody. Tak samo jest z paznokciami! Dlatego dziś gwiazdą posta jest żyrafa i jej żółto-brązowe ubarwienie :)





Zdecydowałam się na ozdobienie wszystkich paznokci w taki sam sposób. Dlatego najpierw pomalowałam je dwoma warstwami lakieru Bell Glam Wear # 03 w kolorze głębokiej, acz trochę brudnej żółci. Następnie zabrałam się za malowanie brązowych elementów. W tym celi użyłam pędzelka oraz lakieru Golden Rose Paris 112. Malowanie wzoru było, nie powiem, dosyć pracochłonne. Ale tego dnia wyjątkowo miałam ochotę na paznokciowe maziaje, dlatego też wykonywanie tego mani sprawiło mi niezwykłą przyjemność :)




To zdobienie zdecydowanie przyciągało wzrok. To mi się właśnie w nim podoba, niby nie jest zbyt skomplikowane, ale za to efekt końcowy wygląda bardzo interesująco.









Lubicie takie zwierzęce motywy na paznokciach? :)

Ja tymczasem się żegnam i lecę nadrobić wszystkie zaległości!

24 komentarze:

  1. Świetnie wyszło !
    Przykuwa wzrok :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odjazdowa żyrafka :)
    Takiego wzorku jeszcze na paznokciach nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super. Takie to proste, a efekt jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Chyba pozwolę sobie je zgapić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetne! mam taki sweterek, te paznokcie by pasowały idealnie! muszę zgapić pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja juz ze 4 razy podchodzilam do żyrafiego motywu i niestety to dla mnie trudna sztuka :) paski zebry umiem. Centki umiem żyrafy Nie umiem ;(
    Twoje sliczne

    OdpowiedzUsuń
  7. super, motywy zwierzęce bardzo mi się podobają !

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł na zdobienie! :D Takich paznokci chyba jeszcze nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajne!
    śliczny pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedno z fajniejszych zdobień, które widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. beautiful, what topcoat do you use, your nails are so shiny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. currently, I use topcoat made by Polish brand - Wibo :)

      Usuń
  12. MEGA! Ja nie mam talentu do robienia wzorków na paznokciach, ale może kiedyś spróbuję...:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne paznokcie :) bardzo podoba mi się wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię zwierzęce wzory, aczkolwiek żyrafy jeszcze nie miałam, świetnie u Ciebie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!