2 marca 2014

Holograficznie... galaktycznie!


Chyba wszystkie dobrze wiemy o istnieniu topperów, które potrafią diametralnie zmienić wygląd nawet najbardziej nudnego lakieru bazowego i nadać mu kompletnie inny charakter. Myślę, że to jest właśnie idea powstania lakierów nawierzchniowych z różnego rodzaju drobinkami w środku. :)


W swoich lakierowych zbiorach od niedawna posiadam pewną cudowną sztukę, której wygląd naprawdę zachwyca na paznokciach!




Topper Golden Rose z serii 3D Glaze # 14 to bezbarwna baza wypełniona kawałeczkami holograficznej folii w różnych, nieregularnych kształtach. 

Lakier już w buteleczce prezentuje się zachęcająco, a efekt na paznokciach przeszedł moje najśmielsze oczekiwania... ♥






Stwierdziłam, że top najlepiej będzie się prezentował na ciemnej bazie. Wybrałam czarny lakier Safari, którym na co dzień nie maluję paznokci, z reguły czarnego lakieru używam jedynie do zdobień. Tym razem zrobiłam jednak wyjątek. Czarna baza + topper GR 3D Glaze # 14 to duet perfekcyjny :)




Buteleczka lakieru jest dosyć duża, prostokątna, zawierająca 10,7 ml płynu. Pędzelek jest szeroki, spłaszczony i ścięty na okrągło, czyli jak dla mnie idealny :) Co mogę napisać o zawartości lakieru? Bardzo dobrze się rozprowadza, na pędzelek nabiera się bardzo dużo holograficznych kawałeczków, dzięki czemu cała płytka paznokcia jest nimi pokryta bez żadnych problemów. Folia nie wystaje za bazę, ale ładnie się w niej zatapia. Trwałość jest w porządku. Chociaż akurat w tym aspekcie nie mogę powiedzieć za dużo, bo topper nosiłam na paznokciach krótko ;)




Co o nim sądzicie?

20 komentarzy:

  1. Na czarnym lakierze ten top wygląda bardzo przyjemnie, pięknie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tym lakierze historie prawie jak z horroru a okazuje się, że wcale nie jest taki straszny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem bardzo na tak :) uwielbiam brokaty i wszystko, co się błyszczy/świeci :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale bym zobaczyła to wszystko w macie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie o tym samym pomyślałam. mm

      Usuń
  5. mnie jakoś seria 3D Glaze wcale nie ruszała... ale powoli to się zmienia ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne połączenie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie wygląda na czerni!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne:D Ja się wczoraj skusiłam na 3D Glaze w kolorze 04 i chyba też na czarnym wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne polaczenie, bardzo ladne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega połysk! Wszystko ładnie się razem komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialnie na czarnym się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzisiaj po raz pierwszy zainteresował nie ten tip GR. Świetnie wygląda na czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kurde a u mnie on wygląda jak kupa ten top :/

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda super, ale zastanawiam się czy on nie jest taki sam jak te białe matowe flakies z wibo (co były białe złote i fioletowe i masz te złote ;) )

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!