28 marca 2014

Paznokcie w wielkim mieście: Kraków.


Ostatni czwartek spędziłam w najcudowniejszym i najpiękniejszym mieście w Polsce, mowa oczywiście o Krakowie. W związku z tym przyszedł mi do głowy pomysł na pewien paznokciowy cykl: 'Paznokcie w wielkim mieście'. To na razie tytuł roboczy, ponieważ w dużych miastach bywam raczej rzadko, a nie chciałabym, żeby posty do cyklu ukazywały się raz na pół roku. 
W związku z tym miałabym do Was ogromną prośbę, a mianowicie czy mogłybyście pomóc mi ulepszyć mój pomysł? Byłabym wdzięczna za jakiekolwiek propozycje z waszej strony! Z góry dziękuję :)




Jak już wspomniałam na początku, cykl rozpoczynam wizytą w Krakowie. Naprawdę uwielbiam to miasto i gdybym tylko mogła, zostałabym tam na dłużej, ale niestety wszystko co dobre kiedyś się kończy... ;)




Jeśli chodzi o zdobienie, chciałam stworzyć coś extra. Paznokcie malowałam wieczorem, dzień przej wyjazdem. Bardzo rzadko maluję paznokcie wieczorami i strasznie nie lubię wtedy tego robić. Zdecydowanie najlepiej maluje mi się rano/do południa. Nie wiem czy to właśnie pora dnia zawiniła, ale nic mi nie szło. Co pomalowałam paznokcie to musiałam je zmyć, bo to co wychodziło wyglądało po prostu brzydko. W akcie desperacji sięgnęłam za klasykę, czyli biały lakier - Diadem F-28, potem w moje ręce wpadł róż Essie Virgin Orchid, który niestety trochę zbąbelkował. Na koniec domalowałam jeszcze kropeczki lakierem Wibo Glamour Nails # 2 i dodałam jeden złoty okrągły ćwiek.




W ostateczności wyszło proste mani. Może to nic specjalnego, ale mi się podobało. Przepraszam Was tylko za zdjęcia. Każde z nich jest z innej bajki. Robione były w różnych miejscach, począwszy od autobusu do krakowskiego rynku skąpanego słońcem. :)



Jak Wam się podoba mani i pomysł z cyklem? Czekam na Wasze opinie :)

27 komentarzy:

  1. Zdobienie świetne, takie wiosenne <3
    A może w cyklu 'paznokcie w wielkim mieście' będziesz się inspirować wielkimi miastami i swoje wyobrażenia przenosić na paznokcie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Genialny pomysł, nie pomyślałabym o tym... Dzięki! :)

      Usuń
  2. bardzo podoba mi się pomysł na cykl :) a pazurki są urocze - strasznie mi się podobają ;)
    A w samym krakowie byłam raz, choć jest ono w moim województwie :D I powiem tak - to prawda jest bardzo ładne, ale są jeszcze lepsze - jak np. ukochane zakopane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne :) A pomysł bardzo fajny^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, świetne, wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a może cykl "paznokcie w podróży" ? byś mogła z różnych wyjazdów, wycieczek dodawać zdjęcia paznokci jakie wtedy miałaś no i oczywiście zdjęcia miejsca w którym byłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł z tym cyklem i myślę, że sugestia Katriny jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tym cyklem. Na pewno będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny pomysł :D chociaż muszę przyznać, że wg mnie najpiękniejszy jest Gdańsk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nigdy nie byłam w Gdańsku :(

      Usuń
  9. Piękne mani, bardzo mi się podoba.
    ---
    Bardzo spodobał mi się pomysł Katriny z z tą serią paznokci inspirowanych miastami - to było by coś genialnego !

    OdpowiedzUsuń
  10. zdobienie śliczne!
    i cykl fajny, możesz przenosić inspiracje danym miastem na paznokcie tak jak ktoś wspomniał, albo też jak będziesz w jakimś mieście to zdjęcia paznokci na tle zabytków :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe pomysły dziewczyny dają :) Myślę, że na pewno coś wybierzesz :D
    A mani wyszło bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja uwielbiam takie nietypowe, a może typowe połączenie kolorków:) Śliczne masz pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z pierwszym zdaniem się zgadzam w 100%! <3 :D
    Ładne zdobienie, podoba mi się połączenie kolorystyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. pomysł na cykl świetny, nazwy nie zmieniaj :D
    cudowne paznokcie w cudownym mieście <3 uwielbiam Kraków ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwa zostaje, to już postanowione. :)

      Usuń
  15. Podobają mi się motywy z kropeczkami, ale jakoś nie mogę zebrać się do kupna tego 'specjalnego przyrządu'... Ech :(

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne, oryginalne zdobienie :) też uwielbiam Kraków!

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!