5 marca 2014

Spring is coming!


Let's get ready for spring!



Za oknem nie widać już ani śladu zimy, za to wiosna nadchodzi wielkimi krokami. Więc najwyższy już czas na wiosenne zdobienia! Takie dzisiaj pojawia się u mnie. :)





Dawno już nie bawiłam się w robienie gradientu na paznokciach. Zapomniałam nawet jak bardzo trzeba się przy tym ubrudzić. Ale co tam! Liczy się efekt końcowy :) Do owego gradientu użyłam dwóch lakierów: niebieskiego Golden Rose Paris # 132  oraz zielonego Essie Navigate Her. Potraktowałam je jednak tylko jako bazę do późniejszego zdobienia. W ruch poszła brązowa farbka akrylowa, za pomocą której cienkim pędzelkiem namalowałam gałązki drzewa. Na koniec dodałam jeszcze mewy, ale tak naprawdę nie wiem co one tu robią. Na dodatek wyszły niesamowicie krzywo... :D Oczywiście całość pokryłam topem.





Jak Wam się podoba takie wiosenne mani? :)

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładne :) Ale może na gałązkach powinny pojawić się np. bazie?... Wiem, że z pewnością byłyby pracochłonne, ale zabawa z malowaniem paznokci nigdy nie jest czasem straconym ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na to nie wpadłam. Ale to chyba dlatego, że mani malowałam bez wcześniejszego zaplanowania :)

      Usuń
  2. Jak wiosennie! ;)) Bardzo ładnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo jak fajnie :) Podoba mi sie połączenie tej zieleni z Essie i błekitu z Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
  4. super te gałązki, całość mi się podoba :) Też mam tego Essie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne, wiosenne zdobienei ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosna, wiosna na pazurkach, super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. udało Ci się, poczułam ją - wiosna, ach to TY !!! :D cudowny mani

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba! :D Mam nadzieję, że niedługo już się zrobi tak bardzo cieplutko i wiosennie :) A ten Essie wygląda świetnie! Taki "mój" kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne. Też ostatnio malowałam na paznokciach gałązkę i ptaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne ♥
    zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga..
    http://love-little-berry.blogspot.com/
    Obserwacja=Obserwacja

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak za zielenią nie przepadam tak ten Essiak wpadł mi w oko. Cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. brakuje ptaka na gałęzi :P

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!