14 marca 2014

Zabawa dzieciństwa, czyli...


PUZZLE! :)



No powiedzcie tylko, kto ich nie lubi? Dla mnie układanie puzzli zawsze oznaczało mile spędzony czas, dobrą zabawę i niezłą frajdę, gdy udało mi się połączyć wszystkie elementy w całość. A jak przykro było kiedy musiałam 'zniszczyć' całą moją ciężką pracę i schować puzzle z powrotem do pudełka... :)




Motyw puzzli na paznokciach chodził za mną już od dłuższego czasu, ale wciąż coś stawało mi na drodze i  pomysł paznokciowych puzzli schodził na dalszy plan. Teraz, gdy siedzę chora w domu, wolnego czasu mi nie brakuje. Dlatego wreszcie się za nie zabrałam!



Na początku zrobienie takiego mani wydawało mi się trudne, ale jak się potem okazało - wszelkie obawy są niepotrzebne. Przy malowaniu puzzli korzystałam z TEGO tutorialu. Jak widać, wykonanie nie jest zbyt skomplikowane. W pierwszej kolejności, do namalowania kolorowych kwadratów wykorzystałam taśmę z BPS, potem namalowałam czarne kreski oraz przy pomocy sondy dorobiłam kropeczki. Bułka z masłem! :)




Użyte lakiery to: na kciuku, palcu wskazującym i małym - Golden Rose Nail Lacquer with Protein # 312; Bel Air Flow # 712, Wibo Glamour Nails # 2 oraz pomarańczowy i czarny Safari. Dodatkowo, ma dwóch palcach dodałam jeszcze po małym, okrągłym złotym ćwieku z karuzelo BPS.




Co sądzicie o takich puzzlach? :)

27 komentarzy:

  1. Jakie cudne puzelki. Świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra! Musze sobie podobne namalować, bo są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale czadowe! też muszę takie zmalować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękne kolory dobrałaś, świetnie to wygląda ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. wow jak to możliwe że teraz wyjdzie że zgapiłam motyw :P hahaha zrobiłam identycznie ale w innych kolorkach kilka dni temu :)) piękne ! i Twoje są chyba bardziej dokładnie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, widzę, że puzzle są rozchwytywane. Ja z chęcią zobaczę Twoją pracę :)

      Usuń
  6. Tak z ciekawości: jesteś prawo czy lewo ręczna? Jestem pod wrażeniem, wszystko jest pięknie, równo namalowane, a to przecież prawa ręka :) Ja jestem praworęczna i malowanie paznokci chociażby samym lakierem lewą ręką jest dla mnie katorgą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem leworęczna :) Prawą rękę mam zawsze staranniej i równiej pomalowaną, dlatego właśnie to jej robię zdjęcia :) Malowanie lewej ręki kiedyś było dla mnie koszmarem, teraz już jest lepiej :D

      Usuń
  7. Puzzle nie są tylko dla dzieci :D Właśnie skończyłam układać 1,5 tys elementów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie Ci to wyszło ^^ ahh przywołałaś wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne ! :)
    Ja jakiś czas temu też malowałam puzzle, ale nie zbyt trafnie dobrałam kolory i nie podobało mi się. Ale mam w planach zrobić jeszcze jedno podejście :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ale super! Genialnie to wygląda. Wykazujesz niezwykłą perfekcyjność i czystość wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealne! Podoba mi się ten motyw i chyba w najbliższym czasie zmaluję coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo estetycznie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój plan na dziś namalować sobie puzzle na paznokciach przez Twój post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! :) Czekam więc na twoją wersję puzzli :)

      Usuń
  14. Wszyscy lubią puzzle, jak były jakieś święta to zawsze o nie prosiłam :P Podoba mi się połączenie kolorków, każdy zupełnie inny ale razem super wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nadal mam kilka pudełek puzzli na półce w pokoju :D

      Usuń
  15. Świetne puzzelki ;) tak idealnie wykonane ;) podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudnie wyszło :D GR jest cudowny :D

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!