16 kwietnia 2014

Fale.




Ostatnio polubiłam wszelkie metody wykonywania zdobień z użyciem tasiemek i tym podobnych. Wykopałam ostatnio z szuflady naklejki pocięte na falowane paski, które otrzymałam już dawno temu jako gratis do zakupów na allegro. Strzał w dziesiątkę! :)




Na początku zaś wybrałam lakier bazowy - delikatny lakier Miyo Mini Drops. Kupiłam go już dosyć dawno temu, a dopiero teraz doczekał się swojej premiery tutaj. Ma on bardzo jasny odcień, wpadający w rozbieloną żółć z pistacją, tak naprawdę ciężko dokładnie określić jego kolor. Konsystencja lakieru jest bardzo rzadka, więc nałożyłam go na jedną warstwę białego lakieru Diadem F-28. Jedna warstwa niestety smuży, jednak po nałożeniu kolejnej, grubszej wszytko idealnie się wyrównuje. Lakier wysycha w szybkim tempie i po wyschnięciu przepięknie się błyszczy, tworzy na płytce paznokcia nienaganną taflę. Cudo :)




Pora na zdobienie! W celu jego wykonania użyłam wcześniej wspomnianych naklejek, które przykleiłam na paznokciach dwóch paznokci w równym odstępach. Następnie pokryłam je dwoma warstwami lakieru Miss Sporty Metal Flip # 040. Pozostałe paznokcie ozdobiłam drobnymi czarnymi ćwiekami Born Pretty Store, dzięki nim pozostałe paznokcie nie wydawały się puste i tworzyły fajne zestawienie z falami :)




Co sądzicie? :)

31 komentarzy:

  1. świetnie, ja dzisiaj wykonałam próbę ze "ślaczkami", namordowałam się strasznie, a efekt no cóż, taki sobie :-(, jak żyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, jest za razem elegancko i ciekawie :) Też kombinuję nad takimi naklejkami zygzakowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!
    Dawno nie używałam żadnych tasiemek... będę musiała je odkurzyć :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak mi się te (super modne swoją drogą) pasiaste zdobienia nie podobają to Twoje ma niesamowity urok. Nie wiem tylko czy to kolorystyka, czy fakt, że to fale, czy po prostu Twoje idealne paznokcie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle komplementów w jednym komentarzu? Wow, dziękuję Ci bardzo :)

      Usuń
  5. no połączenie genialne! nie sądziłam że ta benzynka może tak fajnie gdzieś się prezentować.
    w ogóle widziałam gdzieś ostatnio bardzo podobne zdobienie, strasznie mi się spodobało, ale Twoje jest jeszcze ładniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne! :) Mam ten lakier MIYO chyba- choć wydaje mi się ze mój jest 'bardziej biały' - straszne krycie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo efektownie to wygląda, świetne zastosowanie znalazłaś dla tego metalicznego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie wygląda to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna kompozycja :) a fale wyglądają bardzo ciekawie.. ja to chyba nigdy nie nauczę się robić ich tak prosto od tasiemki :( no ale muszę potrenować bo teraz w paznokciowym teamie mamy do wykonania właśnie takie fale ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mi też jakoś równo nie wyszło, musiałam nanieść jeszcze drobne poprawki :)

      Usuń
  10. Śliczny ten lakier Miyo, a fale są super! Przydałyby mi się takie paski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że przygotowanie do Paznokciowego Teamu trwają :D
    Bardzo ładnie Ci wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten metaliczny lakier, ale nie pomyślałam żeby go w ten sposób wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny ten lakier bazowy, a zdobienie wyszło bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe. Bardzo mi się podoba :)
    Będę częściej wpadać
    Zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam blogowanie o tematyce "paznokciowej" :)
    http://poprostupaznokcie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Sądzę, że zazdroszczę umiejętności. Ot co. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajnie to razem wygląda :) fale, kolory i faktycznie te ćwieki tak dopełniają całości :) chociaż mimo że widać fale, to aj już na fb czytałam fale jako fejl :P i myślałam, że będziesz wieszać psy na tym lakierze metal flip :P

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo cudne zdobienie :D fale pięknie się komponują z tym lakierem :D

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwszy raz widzę tak bardzo sensowne wykorzystanie tego lakieru MS :) cudne te fale :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!