3 kwietnia 2014

Golden Rose Jolly Jewels 111


Cóż mogę powiedzieć o tym lakierze? UWIELBIAM GO! ♥




Pierwsze zauroczenie lakierem Golden Rose Jolly Jewels # 111 przeżyłam oglądając jego swatche u Zu, która przedstawiła go na tyle idealnie, że za główny cel postawiłam sobie znalezienie tego lakieru jak najprędzej i natychmiastowe kupienie go. Na szczęście szczęście mi dopisało i już kilka dni później miałam go w swoich łapkach! :)





 Lakier to delikatnie transparentna niebieska baza wypchana po brzegi dwoma wielkościami heksów: większymi złotymi i mniejszymi srebrnymi. Pomimo, że pierwsza warstwa zostawia spore prześwity - druga idealnie pokrywa płytkę. Dobre krycie jest dość zaskakujące biorąc pod uwagę transparentną bazę :) Drobiki całkiem nieźle rozprowadzają się po płytce, czasami tylko trzeba je 'poustawiać' na paznokciach bo mają tendencję do przemieszczania się za pędzelkiem :)


 




Czas schnięcia jest szybki. Drobinki nie są idealnie zrównane z bazą, ale delikatnie wystają poza nią. Jeśli o nie chodzi - strasznie kojarzą mi się z łuskami. Według mnie idealnie komponują się z delikatnym odcieniem niebieskiej bazy. Pomimo, że lakier w buteleczce nie zachwyca, na paznokciach objawia swoją prawdziwą naturę i lśni! Jak dla mnie bomba :)




Nie wiem jak wy, ale ja oszalałam na jego punkcie :)

29 komentarzy:

  1. Jest genialny, chyba pierwszy raz go widzę :P Bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda przecudnie. Chcę go w tej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest cudny!! i dziękuję za tak miłe słowa :) no i bardzo się cieszę że dzięki mnie Ci się spodobał :) u Ciebie wygląda pięknie. aż mam ochotę znowu nim pomalować :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na twoich paznokciach naprawdę wyglądał super. Maluj, maluj, bo ten JJ jest cudowny :D

      Usuń
  4. przecudowny! :D a Twoje pazurki to cudo! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten lakier. Ma w sobie coś niezwykłego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny :) Fajne mani wyszłoby z np. dwoma paznokciami z nim, a resztą błękitnych, może matowych?... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dziwie Ci się :) Śliczny jest!

    OdpowiedzUsuń
  8. dokładnie to samo miałam napisać, w butelce nie zachwyca, ale na paznokciach to już zupełnie inna historia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda genialnie na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ma w sobie coś z morskiej głębi, jest piękny! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. przyznam się bez bicia że obie zrobiłyście mi na niego wielką ochotę, boski jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam i bardzo lubię :) Ślicznie się u Ciebie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda ładnie, ale nie wiem czy sama pomalowałabym takim lakierem paznokcie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny, zastanawiam się dlaczego go jeszcze nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. jest prześliczny, ale na TAKICH paznokciach to i najbrzydszy lakier będzie wyglądał idealnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeden z ładniejszych JJ jakie widziałam :)
    Masz przepiękne paznokcie - tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  17. takk ! też go uwielbiam, wygląda genialnie !

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądają jak syrenia łuska :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!