12 kwietnia 2014

Eveline MiniMax 413


Wreszcie nadeszła na zaprezentowanie holo Eveline MiniMax # 413. Nawet nie wiecie ile ja się za nim ochodziłam! Jakiś czas temu sobie go upatrzyłam, naoglądałam się pięknych swatchy i polowałam na niego wszędzie gdzie się da. Jednak znalezienie go w moich okolicach wcale nie było takie łatwe. Szczęście dopisało mi zaś w Krakowie - dokładniej w galerii krakowskiej w tamtejszym Rossmannie. Ufff :)





Lakier zamknięty jest w okrągłej, smukłej buteleczce zawierającej 5 ml emalii. Pędzelek jest długi, dosyć cienki i ścięty na prosto. Pomimo, że nie przepadam za cienkimi pędzelkami tym naprawdę dobrze mi się malowało. Konsystencja lakieru jest bardzo dobra, nie za gęsta i nie za rzadka. Lakier naprawdę bardzo dobrze rozprowadza się po płytce, wręcz po niej sunie.  Jeśli chodzi o krycie, już pierwsza warstwa wygląda przyzwoicie, jednak druga warstwa zdecydowanie pogłębia efekt holo! :)





Chciałam wykorzystać piękną pogodę za oknem i pokazać Wam urok holo drobinek w słońcu. Mogłabym się zachwycać tym błyskiem na okrągło, bo uwierzcie mi - w słońcu wygląda genialnie. 
No spójrzcie tylko na te iskierki :)




Podoba Wam się? Poczułyście holo-moc? :)

28 komentarzy:

  1. Piękny holoś! *.*
    U mnie niedawno otworzyli nowego Rossmanna z szafą Eveline, mam nadzieję że go tam dostanę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go! Piękniś jakich mało :) I idealna konsystencja. Szkoda, ze są male i tak trudne do dostania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj go dorwałam za 2,99 w rosmanie :-) Cudny jest

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest, najładniejszy chyba z tych wszystkich Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rossmann w GK? Hmmmm, chyba już wiem gdzie znajdę się w poniedziałek :>

    OdpowiedzUsuń
  6. opłacało Ci się za nim biegać :) piękny !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie mi się podobają holosie od Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio go recenzowalam :) moj ulubiony holo

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten kolor jest niesamowity *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam słabość do holo lakierów a ten jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Choć za takim wykończeniem nie przepadam, to ten kolorek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam Rossmanna z szafą Eveline kilka kroków od siebie, takie śliczne te lakiery... a jakoś nadal żadnego nie posiadam. Chyba po holo topie od CA mój zachwyt holograficznym efektem zdążył już mocno opaść ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ech, a ja ostatnio je oglądałam w jakiejś promocji i jednak się nie zdecydowałam... Durna, teraz żałuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny blog ♥
    jestem tutaj po raz pierwszy i jeszcze wrócę :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny, niedawno go kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. taki dziwaczny troszkę :P jak... skórka z czerwonych winogron! ale na Twoich paznokciach wszystko mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwaczy, ale mimo wszystko i tak piękny!
      Haha, dzięki :*

      Usuń
  17. bardzo mi się podoba! no i potwierdzam - te lakiery są trochę jak święty Graal ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej się cieszę, że go mam! :)

      Usuń
  18. Są holosie z eveline?! Chce je!

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!