25 kwietnia 2014

W delikatnej odsłonie.


Pastelowa zieleń + ciemny turkus + kolorowy topper = ♥ ♥ ♥




Czasami warto postawić na sprawdzone kolory i minimalizm by nie przesadzić, a osiągnąć oczekiwany efekt. Po zabawie ze stemplami, naklejkami i ćwiekami postawiłam na mani , którego podstawą jest lakier Essie Navigate Her, który z dnia na dzień coraz bardziej mi się podoba! Jedyną wariacja na jaką sobie pozwoliłam to warstwa zniewalającego topperu Golden Rose Carnival # 12, o którym to już z resztą w samych superlatywach pisałam TUTAJ :)




Mani jest proste i dosyć klasyczne, ale na pewno nie nudne. Właśnie o to mi chodziło! Same zobaczcie :)





I jak Wam się podoba takie połączenie? :)

27 komentarzy:

  1. Wygląda świetnie :) Idealnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Navigate Her jest piękny. Czaję się na niego już od bardzo dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest ten niebieski lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny mani *.* uwielbiam ten top :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten topper świetnie wygląda na turkusie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne <3
    Ten lakier Essie jest cudowny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Top GR świetny, bardzo trafia w mój gust!

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy bym nie pomyślała że ten lakier Essie można tak fajnie połączyć z tym Carnivalem, super ci się to udało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację.. czasem naprawdę nie trzeba wiele, żeby było bosko... całość przecudowna! <3 Carnival tak genialnie wpasował się w lakier Essie, że szkoda słow. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie, bardzo mi się całość podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. mam u siebie top z golden rose i jestem z niego zadowolona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten sam lakier z Golden Rose i... jest jedną z moich ulubionych emalii nawierzchniowych. Według mnie najlepiej prezentuje się na dobrze kryjącej bieli, ale jest dość uniwersalny i pasuje do wielu (jeśli nie niemal wszystkich) odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ja również uwielbiam ten topper :)

      Usuń
  14. Połączenie genialne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super połączenie :) Jak zwykle jestem pod wrażeniem Twoich paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne połączenie :) Navigate her jest super, strasznie lubieę ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne połączenie :) topper jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie takie proste mani bardzo lubię;) Gliter dużo tutaj zmienia;)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!