28 kwietnia 2014

Z odrobiną iskry.


Zachciało mi się czegoś bardziej odjechanego. W ręce wpadł mi genialny piasek Wibo i nagle w mojej głowie pojawił się pomysł na mani! :)



Szmaragdowy piasek Wibo Wow Glamour Sand # 1 pokochałam od pierwszego wejrzenia. Gdy tylko zobaczyłam go w szafie w Rossmannie wiedziałam, że musi być mój. W buteleczce lakier wygląda genialnie, ma odcień pięknej głębokiej szmaragdowej zieleni, która niestety na paznokciach zanika, ponieważ lakier wysycha na dużo ciemniejszy kolor. Wykonując to zdobienie chciałam uzyskać od niego coś więcej i zdecydowałam się pokryć go top coatem, żeby pogłębić efekt koloru i połyskujących drobinek. Myślałam, że jedna warstwa topu wystarczy i ową jedną warstwę nałożyłam, jednak jak widać na zdjęciach - nierówna faktura lakieru wciąż jest zauważalna.





Teraz trochę urozmaicenia :) Początkowy plan był taki, aby wszystkie paznokcie były pomalowane tylko paskami piaskowego lakieru Wibo. Jednak nie miałam czasu i zapału by coś takie wykonać. Stwierdziłam więc, że dwa palce (serdeczny i kciuk) muszą wystarczyć. :)
Jako bazy użyłam lakieru nude Wibo Express Growth # 171, następnie nakleiłam paski tasiemki, pomalowałam wszystko dwoma warstwami piasku, odkleiłam tasiemkę... i takim sposobem powstały niby trójkąty :)




Jak Wam się podoba? :)

23 komentarze:

  1. nie ma opcji, podbieram ten genialny pomysł na mani :D suuuuper!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł ! Bardzo mi się podoba. Uwielbiam jak zdobienie jest skromnie tylko na serdecznym i kciuku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne! Bardzo mi się podoba połączenie kolorów, piasek bardzo fajnie komponuje się z nudziakiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem wygląda lepiej bez topu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nosiłam podobne zdobienie bez topu, a tym razem chciałam go użyć i spróbować co z tego wyjdzie :)

      Usuń
  5. Świetny pomysł :) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdobienie:) też jestem wielbicielką tego lakieru! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie no... mani wygląda OSZAŁAMIAJĄCO! Chce takie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale pięknie z tymi paseczkami, świetny pomysł ♥ na pewno go ukradnę sasasa ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. mi podoba się bardzo, serdeczny i kciuk miażdżą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie próbowałam tego piaskowca pokrywać top coatem i przyznaje, że efekt świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy efekt wyszedł z pokrycia topem tego piasku :) no a paznokieć z paskami wymiata! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ale efekt ! Fantastycznie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor przepiękny. Szkoda, że nie dałaś zdjęcia tego piasku przed top coatem, bo jestem ciekawa, jak wygląda sam w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Proste zdobienie, a jaki ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mogłabym patrzeć na Twoje paznokcie bez końca. Wszystko na nich prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne zwłaszcza ten paskowy pazurek :D

    OdpowiedzUsuń
  17. wiesz co... jakoś ten piasek na początku mnie nie urzekł, jak był na niego taki szał. potem jakoś jednak stwierdziłam, że mi się podoba i kupiłam taki z my secret, a następnie... wystawiłam go na wyprzedaż :P ale teraz tak sobie myślę, że jak będzie w listopadzie promocja w rossmannie (bo podobno taka się szykuje ;) ), to chyba kupię go w tej nowej buteleczce :D bo z topem wygląda bardzo ładnie. potrzebowałby pewnie z 3 warstw tego topu, ale i tak jest fajny :P

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!