19 maja 2014

Golden Rose Selective 74


Wybierając ten lakier w grupowych zakupach GR nie spodziewałam się, że zrobi na mnie aż tak duże wrażenie.
 A jednak! ♥



Golden Rose Selective # 74 - to co najbardziej intryguje mnie w tym lakierze to jego kolor. Jest to bardzo wyrazisty granat wymieszany z turkusem. Taka mieszanka tworzy naprawdę coś fantastycznego! Wydaje mi się, że taki odcień jest raczej rzadko spotykany, przynajmniej ja chyba nigdzie się na taki nie natknęłam. Dlatego jeszcze bardziej cieszę się, że kupiłam ten lakier! :)




Pragnę zauważyć, że jest to moje pierwsze spotkanie z serią Selective. Muszę przyznać, że zaliczam je jak najbardziej na plus. Buteleczki tej serii bardzo przypominają designem buteleczki O.P.I, a chropowata zakrętka jest wręcz identyczna. Zaskoczyła mnie pojemność lakieru, bo wynosi ona aż 16 ml, a biorąc pod uwagę cenę lakieru (ja kupiłam go za 4 zł) to jest to jedna z najbardziej udanych inwestycji w moim życiu! :) 

Pędzelek jest długi i spłaszczony. Jego wielkość jest w sam raz, nie jest ani zbyt cienki ani zbyt szeroki. Bardzo wygodnie się nim maluje. Konsystencja lakieru bardzo przypadła mi do gustu, nie mam do niej żadnych zastrzeżeń. Krycie idealne, już pierwsza warstwa daje przyzwoity efekt, jednak druga zdecydowanie pogłębia odcień turkusowego granatu. Schnięcie szybkie, trwałość dobra.




Nie mam żadnych zastrzeżeń! Nie jestem wielką fanką wyrazistych, mocnych odcieni na paznokciach, jednak ten mnie zachwycił. Z pewnością będę do niego wracać :)






Na sam koniec chciałabym wspomnieć o czymś, co zdecydowanie napawa mnie radością. A mianowicie stuknęła mi liczba 200 obserwatorów. Jestem z tego powodu niezwykle szczęśliwa i wciąż nie mogę uwierzyć w to, co udało mi się osiągnąć jeśli chodzi o blogowanie. A to wszystko dzięki Wam! :)

28 komentarzy:

  1. dla mnie to idealny petrol. uwielbiam ten kolor i świetnie się w nim czuję jeśli chodzi o ubrania. niestety rzadko takie ciuchy można spotkać :( muszę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny kolorek - bardzo oryginalny ! Na pewno się za nim rozejrzę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor! Jeszcze nie mam żadnego Selective... jeszcze :)
    A ten pędzelek to taki jak w Rich Color czy mniejszy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzelek w Selective jest taki standardowy, raczej cienki (chociaż na paznokciach fajnie się rozpłaszcza) długi i spłaszczony. :)

      Usuń
  4. Ale piękny! Nie taki ciemny, trochę wpada w taki morski granat, cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, to bardzo nietypowy kolor :)

      Usuń
  5. ciekawy kolorek :D ale chyba bardziej jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy to granat...dodatek morskiej zieleni, grafitu. trudny do określenia ale bardzo ładny, zwłaszcza na jesień albo pod stemple.Solo jak najbardziej:]

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek cudowny, takiego to ja jeszcze nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam i tak jak Ty jestem wielką fanką tego koloru! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale kolorek...mam podobny,ale mój bardziej wpada w turkus niż w granat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam inny, brokatowy odcień w takiej samej buteleczce GR - więc to chyba ta sama seria :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor!!! lubię takie odcienie. A Twoje pazurki pięknie umalowane - zazdroszczę techniki

    OdpowiedzUsuń
  12. o tak, jest piękny, też go wtedy kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. przyznaję, kolor bardzo unikatowy - piękny! :) szukam u siebie serii Selective, ale nie mogę znaleźć, a strasznie jestem jej ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam go, ale aparat chyba nieco przekłamał Ci zdjęcia, bo mój Selective 74 ma jeszcze ciemnozielone tony. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, na zdjęciach wyszedł na bardziej granatowy niż jest w rzeczywistości. :)

      Usuń
  15. super kolor. jak i cale paznokcie :D
    Zapraszam do mnie!
    przeczytaj wiadomość na dole mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny kolor, tez lubie takie ciemniejsze wyraziste kolory.
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny odcień, uwielbiam wszystko co niebieskie :) gratulacje obserwacji!

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny kolorek paznokci :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. faktycznie wygląda bajecznie :) podoba mi się !!

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam lakiery Golden Rose, a seria Selective im się bardzo udała. Twoje dłonie wyglądają cudownie w tym kolorze. /P.

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!