25 maja 2014

Golden Rose Nail Lacquer 312


Bohater dzisiejszego posta pojawiał się już na moim blogu, gdyż kilkakrotnie używałam go do zdobień. Jednak dopiero teraz przyszedł czas na zaprezentowanie go w całej okazałości. Jesteście ciekawe jak radzi sobie solo? Gorąco zapraszam do dalszej części posta! :)





Golden Rose Nail Lacquer # 312 z proteinami jedwabiu to lakier w kolorze głębokiego różu zmieszanego z bordem. Posiada w sobie srebrno-różowy shimmer oraz malutkie czerwone heksy, które zdecydowanie działają na korzyść lakieru i dodają mu uroku.

Pędzelek jest długi i stosunkowo cienki, jednak bardzo wygodnie się nim maluje. Konsystencja lakieru jest w porządku - nie za gęsta i nie za rzadka. Do równomiernego pokrycia płytki paznokcia wystarczą dwie nie za grube warstwy.




Już po wyschnięciu lakieru da się zauważyć, że czerwone heksy wystają odrobinę poza bazę. Jednak darowałam sobie pokrywanie paznokci top coatem, bo mi taki efekt wcale nie przeszkadzał :) Czas schnięcia lakieru i jego trwałość są w porządku. 

Muszę przyznać, że jestem mile zaskoczona tym, jak lakier prezentował się nam moich paznokciach. W sklepie, od razu zwróciłam uwagę na ten lakier, bo wiedziałam, że ma w sobie coś wyjątkowego. No i nie zawiodłam się :)





Swoją drogą, często narzekałam na zbyt ciemne zdjęcia, których kolor musiałam podkręcać w programach graficznych. No i wiecie co? Do tego posta zdecydowałam się zrobić zdjęcia z lampą błyskową! Bałam się, że moje dłonie mogą przez to wyjść pomarańczowe... A to wszystko przez złe wspomnienia, kiedy to robiłam zdjęcia na bloga przy sztucznym świetle żarówki :D
Teraz jednak zrobiłam zdjęcia w dziennym świetle i z lampą, no i jestem zachwycona efektem! Także ta metoda wchodzi teraz na stałe do mojego sposobu fotografowania paznokci :)


Oczywiście koniecznie dajcie znać jak Wam się podoba lakier prezentowany w poście! :)

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie prezentuje się ten lakier na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny lakier!

    U mnie patent z lampa nie działa. Chyba, ze bym zmieniła jej ustawienia i trochę osłabiła. Zdjęcia robię przy samym oknie i wtedy w 90% wychodzą dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie robię zdjęcia przy samym oknie, a i tak wychodzą czasami strasznie ciemne... :(

      Usuń
  3. Lakiery z tej serii mają świetne kolory. Ja ich jednak nie lubię bo szybko glucieją :P

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie piękny :) ostatnio u siebie pokazywałam coś zbliżonego i muszę przyznać, że polubiłam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam bardzo podobny z tej samej serii GR ale coś nie mogę się do niego przekonać :P

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny kolorek <3 zapraszam tez do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały kolor, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię ta serię, ale ten kolor nieszczególnie mi się podoba :(
    zdjęcia masz piękne, u mnie niestety póki co żółte światło i lampa, bo robię zdjęcia telefonem, bo póki co perspektyw na dobry sprzęt nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja poszukuje takiej wisienki... ;) fajniutki, a co ja bede mowic, no kazdy kolor lubie, bo ja jestem taka filozofka ::P

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie nie bardzo, ale paznokcie oddaj :P

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny, taki nietypowy odcień choć nie wiem czy bym się w nim dobrze czuła... :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!