4 maja 2014

Wibo Matte Glitters 1


...czyli paznokcie w całości skąpane w złocie! :)







Wibo Wow Effect Matte Glitters # 1 to bezbarwna matowa baza napakowana po brzegi mnóstwem złotych, błyszczących płatków. Ten topper wygląda bardzo zachęcająco zamknięty w buteleczce. Na paznokciach zaś jego urok nie znika, a wręcz się pogłębia ♥








Chyba każda z nas lubi złoto. Zazwyczaj nosi się je w postaci biżuterii, ale dlaczego nie ozdobić nim paznokci? Tak też postanowiłam zrobić! :)
Najpierw pomalowałam paznokcie kciuka, palca wskazującego i środkowego lakierem w odcieniu nude Wibo Express Growth # 171 i to właśnie na nie naniosłam cudowny, złoty topper Wibo. Jego baza jest dosyć gęsta, a ilość zatopionych w nim drobinek jest spora. Drobinki bardzo dobrze rozprowadzają się po płytce paznokcia, nie grupują się w jednym miejscu. Ja nałożyłam na paznokcie tylko jedną grubą warstwę i jak widać - złote płatki równomiernie pokryły paznokcie.




Pozostałe paznokcie pomalowałam dwoma warstwami Wibo Glamour Nails # 2, na który potem nakleiłam po dwa małe złote ćwieki Born Pretty Store.
Tak powstało najbardziej napchane złotem mani, jakie kiedykolwiek nosiłam :)




A czy wy jesteście fankami noszenia złota na paznokciach? :)

20 komentarzy:

  1. Baaardzo ciekawy efekt :) Śliczne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny efekt! :) a tak właśnie ostatnio czaiłam na ten złotawy lakier :D szkoda, że go nie kupiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten brąz mam już jakiś czas i aż wstyd się przyznać że jeszcze nie wylądował na moich paznokciach a jest piękny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no no, ciekawie wyszło :) też się czaiłam na ten złoty i odłożyłam, ale w Rossmanie od jutra długo wyczekiwana promocja na lakiery i nie wiem, czy się nie skusić... na Twoich zdjęciach wygląda przepięknie i chyba to mnie przekona do kupna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten zloty brazik uwielbiam. jeden z lakierów do ktorych czesto wracam. super to mani wymyśliłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ pięknie całość skomponowałaś ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygląda! Strasznie podobają mi się te ćwieki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie! Wibo z okręgłej buteleczki jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja złoto uwielbiam w wszelakiej postaci, cudowne mani :D ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wszystko połączyłaś :) Uwielbiam złoto na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to złotko z glamour nails jest piękne! a od jutra promo w rossie no i teraz będę musiała go kupić ;) te złote płatki już na szczęście mam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Top z Wibo jest genialny :) Uwielbiam jego połączenie z bielą i czernią. W takim połączeniu też wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne złotko :) Zastanawiałam się dzisiaj nad nim :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam te lakiery i nie wiedziałam ze tak fajnie można je połączyć ze soba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie to się razem komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładne połączenie ;) top z Wibo mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie wyszło :) uwielbiam złoto ! w Twoim wydaniu zdecydowanie jeszcze bardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!