28 czerwca 2014

Chic & elegance.


Dzisiaj prezentuję zdobienie, które na paznokciach nosiłam już jakiś czas temu, ale dopiero teraz doczekało się swojej premiery na blogu. Pierwotnym pomysłem miało być klasyczne i eleganckie mani, a czy takie wyszło? :)




Lakier nude Golden Rose Rich Color # 05 chciałam połączyć z czernią Safari w prosty, ale niebanalny sposób. Zdecydowałam się na zeberkę na trzech paznokciach, którą namalowałam cienkim pędzelkiem. Podoba mi się taki motyw na paznokciach i lubię łączyć go różnymi kombinacjami kolorystycznymi. Pozostałe paznokcie pozostawiłam bez wzorków, za to podzieliłam je tylko na czarno-cieliste połówki.






Jakie jest Wasze zdanie o tym mani? :)

23 komentarze:

  1. Pieknie, sprobuje u siebie taki zrobic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny nudziak, ciekawe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosto, a efektownie :) Też mam tego nudziaka, świetny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mega ;D idealne połączenie kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdobienie, lakier z Golden Rose super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest ten nudziak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyszło, mam tego samego nudziaka i lubię go właśnie zestawiać z innymi kolorami, sam jest... za nudny ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to bardzo lubię go nosić solo :)

      Usuń
  8. Moim zdaniem bardzo elegancko wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super! i tak jak mowisz elegancki i z klasą. bardzo mi sie podoba takie polaczenie

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ten goldenek...
    Zostaję u ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny ten nudziak :) Bardzo fajnie go połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Golden Rose są rewelacyjne !!!.

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!