19 czerwca 2014

Wibo Candy Shop 4


Dzisiaj chcę Wam zaprezentować fioletowy piasek Wibo z serii Candy Shop. Cała seria składa się z czterech lakierów, oprócz owego fioletu, znajdziemy tam jeszcze brzoskwinię oraz dwa odcienie różu. Szczerze powiedziawszy, pozostałe kolory wydawały mi się zbyt słodkie i tylko ten fiolet przypadł mi do gustu. Polowałam na niego strasznie długo i wreszcie go znalazłam! :)




Wibo Candy Shop # 4, bo o nim właśnie mowa, to lakier w odcieniu jasnego fioletu, który czasami przypomina piękną lilię - jest pastelowy i delikatny. Jestem pozytywnie zaskoczona konsystencją lakieru, muszę przyznać, że jak na piasek jest wręcz idealna. Możemy sobie pozwolić na robienie poprawek bez obaw ściągania się lakieru z płytki. Krycie jest bardzo dobre. Pierwsza warstwa daje radę, jednak wtedy efekt piasku jest bardzo delikatny, także druga warstwa jest wskazana. Wtedy już piaskowy efekt jest mocno widoczny i zauważalny. Bardzo podoba mi się to, że pomimo wyczuwalnej faktury, wciąż pozostaje ona delikatna. Właśnie takie piaski lubię! :)

Buteleczka nie wyróżnia się praktycznie niczym od innych tej firmy. Zawiera 8,5 ml lakieru. Pędzelek jest dosyć mały i cienki, ale naprawdę bardzo wygodnie się nim maluje.




Podczas wysychania lakieru, piaskowe drobinki stają się od razu widoczne. Całość wysycha bardzo szybko, co jest ogromnym plusem. Trwałość jest w porządku, choć mogłoby być lepiej. Końcówki ścierają się dosyć szybko, a razem z nimi piaskowa faktura, która robi się mniej wyczuwalna. 

Muszę przyznać, że pokładałam w tym piasku ogromne nadzieje i się nie rozczarowałam! Naprawdę uwielbiam ten lakier i na pewno będę do niego często wracać :)





Jakie jest wasze zdanie na temat tego lakieru? :)

32 komentarze:

  1. Trzeba przyznać, że seria Candy Shop bardzo się udała firmie Wibo. Mam wszystkie 4 i często po nie sięgam. Fantastyczne lakiery w pięknych kolorach. /P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten milkowy najbardziej mi się podoba, ciągle próbuję się opierać, ale chyba w końcu ulegnę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, jak ładnie się prezentuje! Chyba mam na niego ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny! chciałam go dorwać na promocji, ale nie było ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chciałam go dorwać na promocji i też go nie było :D Kupiłam go kiedy promocje się skończyły...

      Usuń
  5. Bardzo ładny efekt piaskowy :) Kolor mi jednak nie odpowiada :) Śliczne, zadbane paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham ten lakier. Właśnie mam go na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też go mam i wręcz go uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolorek!! muszę kupić go póki jest szansa jeszcze go dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wolę mocniejsze piaski, u Wibo nie lubię właśnie tego szybkiego ścierania, ale muszę przyznać że kolor baaardzo przypadł mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  10. co go widzę to mam ochotę na Milkę :D świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powinien się nazywać Milka Shop :P

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna faktura no i słodki kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja z tej serii kupiłam tylko ten jasny róż, bo ciemniejszy i brzoskwinka były praktycznie identyczne jak piaski golden rose (poszłam do rossmanna z każdym z tych piasków na jednym palcu, żeby porównać :P). a taki fiolet mam z pierre rene, ale on ma takie błyszczące drobinki i zastanawiam się poważnie nad zamienieniem go na ten wibo :D bo wygląda super. zresztą kurczę, mi na Twoich paznokciach chyba wszystko się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny kolor.. Niestety nie udało mi się go dorwać.. :(

    OdpowiedzUsuń
  15. mam lubię i również często będę do niego wracać ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny jest! Mam go zamiar kupić, ale nigdy go nie mogę spotkać :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolorek! :) Bardzo ładnie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kolorek cudowny :D ja go nie mogę dorwac a już w kilku miastach byłam a zawsze akurat tego nie ma :(

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!