25 czerwca 2014

Distressed Nail Art.


Na wstępie chciałabym Wam gorąco podziękować za wszystkie urodzinowe życzenia, które złożyłyście mi pod poprzednim postem! Jest mi naprawdę bardzo, ale to bardzo miło  ♥


A teraz konkrety :)
Metoda nazywana Distressed Nail Art lub po prostu A Dry Brush Technique to sposób na wykonanie bardzo efektownego zdobienia przy minimum wysiłku. Polega ona na przeciąganiu po płytce praktycznie suchym pędzelkiem, przez co na paznokciach pozostaje tylko odrobina lakieru. Można dzięki temu tworzyć różnokolorowe maziaje, których nie powstydziłby się nawet sam Picasso! :)




Zdobienia wykonane tą metodą zobaczyłam niedawno u Lucy's Stash oraz Chalkboardnails i postanowiłam również zrobić coś podobnego u siebie. Zapraszam Was na krótki tutorial, który powinien rozjaśnić Wam całą sprawę :)


Na początku oczywiście malujemy paznokcie warstwą lakieru, który posłuży nam jako baza do dalszego zdobienia, w moim przypadku jest to rozbielona mięta Safari Trendy! Colour! # 406.
Kiedy lakier bazowy wyschnie możemy przejść do kolejnego kroku. Przygotowujemy dowolny lakier (ja użyłam żółtego Bell Glam Wear # 03), wycieramy jego pędzelek tak, aby pozostał prawie całkowicie suchy, następnie przeciągamy nim po paznokciu w dowolnych miejscach.
Kolejny krok wygląda identycznie. Bierzemy inny lakier (tutaj Sensique Strong & Trendy Nails # 158), wycieramy pędzelek prawie do sucha i malujemy nim po płytce.
Ponownie przygotowujemy lakier i tak jak w poprzednich krokach usuwamy z pędzelka nadmiar lakieru, upewniamy się, że jest prawie suchy i przeciągamy nim po płytce paznokcia.
Na sam koniec, w taki sam sposób dodałam jeszcze odrobinę czarnego lakieru Safari. Pomimo, że całość jest dosyć delikatna, czerń dodała zdobieniu odrobinę charakteru.
W ostatnim kroku czyścimy skórki i pokrywamy paznokcie warstwą top coatu. Gotowe! Teraz możemy cieszyć się naszym artystycznym mani :)












Proste, prawda? :)
Ja jestem zachwycona efektem, jaki daje ta metoda i na pewno jeszcze wypróbuję ją ponownie, ale  w trochę innej kolorystyce.  Zapraszam do obejrzenia reszty zdjęć, pomimo, że z powodu słabego światła nie wyszły one najlepiej.





Co sądzicie? :)

37 komentarzy:

  1. Fajowo!!! jakiego pędzelka użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cofam głupie pytanie :) w pracy nie chciały mi się odtworzyć wspomniane przez Ciebie filmiki :)

      Usuń
  2. Banalnie proste, a niesamowicie efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wiem co zrobię przy następnym malowaniu paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne połączenie kolorów, u mnie niedawno też była ta metoda na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mistrzostwo! Kiedyś próbowałama ale w porównaniu z Twoim mani to szkoda gadać co mi wyszło...Być może za dużo lakieru zostawało na pędzelku. Natchnęłaś mnie do drugiej próby:] Kolory dobrałaś świetnie, zwłaszcza ten czarny na końcu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Na pewno u ciebie nie było aż tak źle, w każdym razie próbuj dalej :)

      Usuń
  6. Rewelacja! Chyba wezmę się za wypróbowanie tej metody:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Koniecznie spróbuj, ta metoda jest świetna ;)

      Usuń
  7. Bardzo ładnie wygląda :) mi bardziej podoba się, jak jest więcej czarnego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. metoda jest świetna i daje nieograniczone możliwości :) świetnie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się ta metoda :) będę musiała ją wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie mam przygotowany post na ten temat i też mnie zainspirowały blogi,które wymieniłaś :) Twoje zdobienie super wyszło,ja trochę tam napaćkałam ale pierwszy raz robiłam,więc się poprawię z kolejnymi próbami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fantastycznie Ci wyszło! tak drobniutko i podobnie na wszystkich paznokciach, a kolory piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, starałam się, żeby wszystkie paznokcie wyszły podobnie :)

      Usuń
  12. w końcu wiem jak wykonać, dzięki za tutka <3
    wyszło ci niesamowicie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Tobie teraz właśnie robię swoje pierwsze distressed :)

      Usuń
  13. Super efekt!!! Skorzystam z instrukcji i zrobię u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny efekt, muszę w końcu wypróbować tę metodę :)
    a Twoje zdjęcia zawsze są super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, efekt jest świetny! Nie wpadłabym na coś takiego :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy efekt! :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem zachwycona - to jest cudne !!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny efekt, połączenie kolorów przypomina mi trochę jajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. znakomity efekt ;) musze sie tak pobawic

    OdpowiedzUsuń
  20. Efekt jest mega ! ja również na pewno wypróbuje go u siebie na pazurkach ! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne *.* Też ostatnio pokazywałam distressed ale neonowe ;P

    OdpowiedzUsuń
  22. Efekt WOW! Dzięki za podsunięcie pomysłu na następne malowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!