15 czerwca 2014

Nails full of daisies.


Paznokcie całe w stokrotkach!



Jest lato, więc pora na letnie zdobienia jest jak najbardziej odpowiednia. Wychodząc z takiego założenia na moich paznokciach powstało stokrotkowe mani, które nosiło mi się niezmiernie przyjemnie przez 4 dni - jak na mnie to bardzo długo. Zapraszam do podziwiania! :)



Rozpoczęłam oczywiście od pomalowania paznokci bazą.  Postawiłam na wesoły zielony kolor - Miyo Mini Drops # 111 Green Apple. Nazwa lakieru jest urocza i jak najbardziej trafna, bo ten Miyo to prawdziwe zielone jabłuszko! Kryje idealnie przy dwóch cienkich warstwach, świetnie się rozprowadza i wysycha na piękny połysk. Same zalety? Chciałabym, ale niestety lakier farbuje płytkę (pomimo nałożenia bazy). Po zmyciu mani moim oczom ukazały się mocno zafarbowane paznokcie. Wyglądały paskudnie, tak jakbym pomalowana je zielonym markerem. Zareagowałam szybko i zrobiłam wszystko, żeby pozbyć się przebarwień. Na szczęście się udało! Ponownie mogę się cieszyć naturalnym odcieniem płytki. Uff... :)




Przejdźmy do przyjemniejszych rzeczy, a mianowicie do stokrotek, które powstały na zielonym Miyo. Zostały one namalowane przeze mnie ręcznie cienkim pędzelkiem. W celu namalowania płatków użyłam białego lakieru Diadem F-28, zaś żółte środki wykonałam dwoma zmieszanymi ze sobą lakierami - Bell Glam Wear # 03 i Vollare Aisha # 155.

Przy malowaniu stokrotek spędziłam sporą ilość czasu, ale wykonując to zdobienie zdałam sobie sprawę z tego, jak dużo przyjemności sprawia mi wykonywanie malunków na paznokciach. Ciągle zastanawiam się dlaczego tak rzadko porywam się na robienie wymagających zdobień. Oj, chyba czas to zmienić :)




Jak Wam się podoba to kwiatowe zdobienie? :)

34 komentarze:

  1. jak zawsze pięknie! :) I ten lakier jest cudowny :) Bardzo lubię miyo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wow jakie piękne kwiatki :D super Ci wyszło:) kolory lakierów super;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie!! <3 ta kolorystyka wygląda cudownie, a na Twoje zdjęcia mogłabym się patrzeć godzinami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne mani :) uwielbiam lakiery miyo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jakie śliczne te stokrotki *__* a Miyo wredne strasznie, tu się cieszysz z ładnego mani, a po zmyciu okazuje się, że paznokcie zafarbowane ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie. Byłam mega wkurzona jak zobaczyłam okropnie zafarbowaną płytkę :D

      Usuń
  6. Jakie to śliczne! :D Idealne zdobienie na ciepłe dni (niestety teraz z tym nieco gorzej... ;), bardzo mi się podoba. Muszę zrobić sobie coś podobnego! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne, teraz tylko więcej ciepłych dni
    mi także zdobienia przynoszą masę frajdy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ piękne te stokrotki! i zielone tło fajne, całość super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. urocze, bardzo mi się podoba taka łączka ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wygląda! jest takie wiosenno-letnie :) no i tak precyzyjnie wykonane. bardzo chętnie będę oglądać więcej takich zdobień w Twoim wykonaniu :) więc do dzieła! haha ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 uwielbiam czytać Twoje komentarze, potrafisz mnie podnieść na duchu! :)

      Usuń
  11. Jakoś nie kręcą mnie kwiatki na paznokciach, chociaż wyglądają bardzo dziewczęco :)

    A jak udało Ci się pozbyć przebarwień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilkakrotnie pocierałam paznokcie wacikiem namoczonym w zmywaczu, a potem moczyłam palce w wodzie z kwaskiem cytrynowym - nie miałam w domu cytryny i musiałam wymyślić szybko jakaś alternatywę :)

      Usuń
  12. Maluj częściej, urocze są.
    A jeszcze mnie zaciekawiło to w jaki sposób pozbyłaś się przebarwień w szybkim czasie. Mi to zazwyczaj zajmuje tydzień, pomimo moczenia w cytrynie i szorowania pastą wybielającą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam dwa komentarze wyżej ^
      Myślę, że udało mi się pozbyć przebarwień tak szybko dlatego, że od razu zareagowałam. Zużyłam prawie 1/3 opakowania zmywacza i mnóstwo kwasku cytrynowego. Na szczęście przyniosło to efekt ;)

      Usuń
  13. Dość precyzyjne te kwiatki :) ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominowałam Cię do Liebster Award, mam nadzieję że odpowiesz na pytania
    http://nailsandkitchen.blogspot.com/2014/06/w-patriotycznych-kolorach-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  15. prześliczne! ;) bardzo wpadło mi w oko takie zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne! widziałabym takie zdobienie u siebie.. jakbym umiała zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz radę, wcale nie jest takie trudne do wykonania :)

      Usuń
  17. Rewelacja! Cudne są, od razu się uśmiechnęłam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie urocze te stokrotki! *.* :D

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!