9 czerwca 2014

Golden Rose Rich Color 05


Pokazując Wam moje łupy z grupowych zakupów GR prosiłyście mnie, abym pokazała nudziaka z serii Rich Color. Oto i on! :)




Odcień lakieru Golden Rose Rich Color # 05 można określić jako nude z różowymi i szarymi tonami. To właśnie w cieniu bez problemu dostrzegalne są w nim szarości, w słońcu zaś lakieru ukazuje swoją jaśniejszą, wpadającą w róż barwę. Ja jestem naprawdę ogromną fanką lakierów nude. Dłonie pomalowane cielistymi odcieniami zawsze wyglądają na zadbane i schludne. Z tym lakierem jest nie inaczej. Od pewnego czasu szukałam właśnie takiego nudziaka i jestem bardzo zadowolona, że udało mi się go znaleźć :)




O pędzelku serii Rich Color już nie muszę mówić, bo wszystkie mamy o nim duże pojęcie. Mi osobiście on bardzo odpowiada, jest na tyle szeroki, że płytkę paznokcia możemy pokryć idealnie trzema sprawnymi ruchami. Dzięki idealnej konsystencji lakieru pędzelek z łatwością sunie po paznokciu i nie pozostawia na nim ani jednej smugi.

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona kryciem tego nudziaka. A mianowicie już jedna warstwa zadowalająco pokrywa płytkę! Standardowo jednak wolę nałożyć dwie warstwy i cieszyć się równomiernie pokrytą płytką bez żadnych prześwitów :)
Czas schnięcia jest bardzo krótki. Trwałość lakieru oceniam na bardzo dobrą, bez przeszkód możemy go nosić ok. 4-5 dni, zauważając jedynie delikatnie starte końcówki.




Co o nim sądzicie? :)

23 komentarze:

  1. Przepiękny :) Myślę, że kiedyś wpadnie w moje łapki :) Na razie skutecznie opieram się tej serii GR :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam i bardzo go lubię, świetnie go pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy kolorek, bardzo ładny jak na nudziaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię lakiery Golden Rose. Są tanie i mają ogromny wybór kolorów :) /P.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny nudziak :) lubię, wygląda elegancko solo i można łączyc ze wszystkimi kolorami, zero ograniczen :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! W połączeniu z każdym innym lakierem będzie wyglądał super ;)

      Usuń
  6. lubię takie nude;p muszę się w taki zaopatrzyć

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny kolor... gdyby nie fakt, ze nudziaków w swojej kolekcji mam już sporo to chętnie bym go sobie kupiła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor jest piękny, ale jego krycie jest chyba największym plusem :) trudno trafić na taki odcień, żeby dobrze krył

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Jego krycie jest genialne ;)

      Usuń
  9. Nie lubię tych nudziakowych kolorów :/ Jakoś do mnie nie przemawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi się też marzył kiedyś taki kolor i nawet go kupiłam (bell air flow 704), ale później stwierdziłam, że niestety jednak nie pasuje do mojego odcienia skóry i puściłam go w świat ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba :) Właśnie takich kolorów mi brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny, chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!