1 czerwca 2014

Diadem 264

Dzisiaj Dzień Dziecka - święta każdego z nas, bo przecież do końca życia tak naprawdę pozostajemy dziećmi. :)
Ja dzisiaj postawiłam na stonowane paznokcie, bez żadnych szaleństw :)
Cóż można powiedzieć o Diademie # 264? Jest zwykły, klasyczny... ale czy nudny? Przekonajmy się! :)



Paznokcie nie zawsze muszą być ozdobione milionem ozdób, naklejek itp. Nie muszą być pomalowane kolorem, który od razu przyciąga wzrok. Czasami potrzebują odpoczynku i to właśnie w takich chwilach lakier nude czy też beżowy jest wręcz pożądany! :)


Ja dałam moim paznokciom odrobinę wytchnienia i pomalowałam je właśnie Diademem # 264, którego kolor można określić jako jasny brąz zmieszany z beżem. Jego konsystencja jest w sam raz, lakier bardzo dobrze rozprowadza się po płytce paznokcia dzięki spłaszczonemu, długiemu pędzelkowi.




Krycie lakieru jest bardzo dobre, wystarczą dwie cienkie warstwy i płytka jest idealnie i równo pomalowana. Trwałość i czas schnięcia w porządku. Ja osobiście jestem pod dużym wrażeniem lakierów firmy Diadem, ten również mnie nie zawiódł. :)




Jak Wam się podoba? Lubicie nosić takie odcienie na paznokciach? :)

30 komentarzy:

  1. Też bardzo lubię takie odcienie, a ten to taka mleczna czekolada ^^
    Sama też jestem pod dużym wrażeniem lakierów tej firmy, chociaż mam dopiero 2, ale spisują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie nie jest nudny! :) jego kolorek jest przepiękny!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo spokojny, ale absolutnie nie jest nudny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor. Idealny własnie na odpoczynek od mocniejszych odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż wstyd się przyznać,ale nigdy nie miałam żadnego lakieru z tej firmy ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda. Zdecydowanie Ci je polecam :)

      Usuń
  6. Fajny karmelek ale jednak coś bym do niego dodała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak zrobiłam, ale to już historia na kolejnego posta :D

      Usuń
  7. ja bardzo lubię brązy i beże na pazurach i chętnie je noszę... lakierów firmy diadem jeszcze nie miałam okazji wypróbować ale mając na uwadze Twoją opinię na ich temat jeśli tylko je gdzieś zobaczę to na pewno im się przyjrzę uważniej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. na Twoich paznokciach bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. on wygląda jak mleczna czekolada! :) bardzo fajny. i ja też czasem lubię ponosić coś spokojnego na paznokciach (rzadko mi się to zdarza, ale jednak ;) )
    i ja nadal nie miałam do czynienia z lakierami diadem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda świetnie :) lubię takie mleczno czekoladowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny spokojny odceń, ale tak sam to chybaa szybko by mi się znudził

    OdpowiedzUsuń
  12. na twocih paznokciach wszystko pieknie wyglada a ten lakier wcale nie jest nudny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za takimi nudziakami na moich paznokciach, za to zawsze podobają mi się u innych. /P.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kolor! ;) Mogłabyś podzielić się informacją gdzie można dostać lakiery tej firmy? Zresztą, jestem zachwycona kształtem twoich paznokci, byłabyś może zainteresowana napisaniem posta o pielęgnacji i nadawaniu kształtu paznokciom? Nie mam pojęcia jak się za to zabrać, a moje rosną jak chcą ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lakiery Diadem kupuję w drogerii Wispol, niestety nigdzie indziej ich nie widziałam.
      Post o pielęgnacji? Świetny pomysł! Postaram się za to zabrać za pewien czas i napisać kilka słów o mojej pielęgnacji i piłowaniu paznokci :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź, będę się za nimi rozglądać ;) A na post czekam z niecierpliwością!

      Usuń
  15. Śliczny kolor :) Lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kolor, na pewno zdobienia na nim świetnie wyglądać będą, solo nie wiem czy bym nałożyła, nie mam doświadczenia z takimi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowny.. kawowe kolory są eleganckie i urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam podobny kolorek z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak krówki :D fajna alternatywa do szalonych kolorów!

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!