22 czerwca 2014

Urodzinowe babeczki.

...czyli moje osiemnastkowe słodkości! :)



Wczorajszy dzień był cudowny! Rozpoczął się świetnie od samego rana, bo wtedy właśnie dowiedziałam się, że wygrałam rozdanie u Cherry nails. Potem skromna impreza z koleżankami, mnóstwo atrakcji i przecudowny i wymarzony prezent ♥ Oczywiście w tym dniu moje paznokcie nie mogły zostać w tyle! Specjalnie na tę okazję zagościły na nich babeczki :)




Uwielbiam babeczki, dlatego nie wahałam się ani chwili przed stworzeniem tych słodkich przysmaków na paznokciach. Zdecydowałam się na stworzenie mani w kolorystyce niebiesko-różowej, która jak się potem okazało pasuje do siebie świetnie. 




Bazą pod babeczkowe papiloty był cyjanowy lakier Ados 55 # 62, z którym bardzo dobrze się pracuje. Dzięki idealnej konsystencji, jedna warstwa pokryła płytkę bez ani jednej smugi. Następnie cienkim pędzelkiem domalowałam paski ciemniejszym niebieskim lakierem My Secret Nail Polish # 168 Fruit Cocktail.
Krem do babeczek powstał przy użyciu białego lakieru Diadem F-28,  został posypany kolorową posypką i udekorowany wisienką :)

Muszę przyznać, że całe zdobienie prezentuje się baaardzo apetycznie. Już czuję, że ciężko będzie mi się z nim rozstać :)





A czy Wy dałyście się osłodzić tym zdobieniem? :)

43 komentarze:

  1. też kiedyś zrobiłam babeczki, ale nie wyszło tak fajnie jak u Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne! uwielbiam dopasowywać mani do stroju lub okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne mani! Ja nie mam cierpliwości to takich zdobień, dlatego tym bardziej jestem pod wrażeniem. /P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam babeczkowy motyw! :) Sama często go noszę, bo jest mega uroczy. Podoba mi się to jak zestawiłaś go z paznokciami w paski. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego! A babeczki przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem osłodzona jak najbardziej! babeczki wyszły piękne, jak zresztą całe zdobienie.
    no i przede wszystkim wszystkiego najlepszego i spełnienia wszystkich, także tych lakierowych marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne zdobienie! Piękne babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczne zdobienie! Piękne babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Babeczki śliczne! Idealne na urodzinowy dzień :)
    Gratuluje jeszcze raz wygranej no i sto lat!!
    Miec znowu 18 lat..... :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Przede wszystkim wszystkiego, wszystkiego najlepszego :* Spełniane marzeń :)
    A babeczki cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem fanką babeczkowych zdobień :) Bardzo udane połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie! :) kiedyś próbowałam, to moje babeczki wyszły jak potworki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne mani!!! aż ślinka leci :) ja paznokcie mam ścięte na "zero" i dalej łamią się buuuu :(

    OdpowiedzUsuń
  14. super babeczki:D chciałabym umieć takie zrobić;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wcale nie są takie trudne do wykonania ;)

      Usuń
  15. jak słodko, ślicznie ^^
    wszystkiego dobrego Kochana, dużo lakierów i spełnienia marzeń! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego! :)
    Mani przesłodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale urocze paznokcie! Zazdroszczę zdolności ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przeurocze babeczki, podziwiam te cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdobienie jak zawsze piękne :) Aż chciałoby się zjeść takie babeczki :) Wszystkiego najlepszego Kochana!!!! Duzo zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń, a także aby to małe miejsce w sieci było zawsze dla Ciebie przyjemnością :) Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cuudne ! <3 Wszystkiego naaajlepszego ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego co Najlepsze! Spełnienia Marzeń :)
    A babeczki wyszły ślicznie. Tak słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne, świetnie Ci wyszły :)
    Wszystkiego najlepszego! Ja rok temu miałam osiemnastkę i miałam niepomalowane paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ah jakie słodkości <3
    Wszystkiego najlepszego! ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. No to wszystkiego najlepszego! dużo lakierów i wiele pomysłów na piękne mani! :D
    babeczki czadowe! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pomysły zdecydowanie się przydadzą ;)

      Usuń
  25. Piękne, też kiedyś robiłam :) ale moje nie wyszły tak idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego najlepszego!!! Super manicure :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!