13 czerwca 2014

Golden Rose Galaxy 22


Oto pierwszy prezentowany przeze mnie lakier z serii Galaxy. Zamówiłam tę sztukę razem z różowym lakierem z tej samej serii. Najpierw jednak chciałabym pokazać Wam to złote cudo! Na wstępie powiem, że bardzo ciężko było mu zrobić zdjęcia oddające jego rzeczywisty kolor i błysk. Mam jednak nadzieję, że mi się udało. Zapraszam do dalszej części! :)




Mowa oczywiście o lakierze Golden Rose Galaxy # 22, zatem przyjrzyjmy mu się z bliska!
Jak sam producent mówi o serii: crystal sand shades, matte sandy texture with sparkle and glamorous shiny color glitters. 
Jest to lakier po brzegi napchany drobnym złotym brakatem i odrobinę większymi pomarańczowymi heksami. Wysycha na matowy piasek, ale wciąż jest mega błyszczący. Te drobinki naprawdę potrafią zdziałać cuda! ♥




Konsystencja lakieru jest dosyć gęsta, ale powodem tego jest po prostu ogromna ilość brokatu. Podczas nanoszenia lakieru na paznokcie prawie nie widać bezbarwnej bazy, a jedynie złote i pomarańczowe drobinki. Dzięki temu krycie lakieru jest genialne. Jedna warstwa daje naprawdę przyzwoity i wystarczający efekt, ja jednak nałożyłam dwie, żeby pokryć wszystkie ewentualne prześwity.




Lakier naprawdę pięknie się błyszczy i daje niesamowicie piękny efekt na paznokciach. Należy do moich ulubieńców jednak ma jedną wadę - słabą trwałość. Niestety bardzo szybko odpryskuje. Ze zmywaniem, jak się pewnie domyślacie, nie jest wesoło. Konieczne jest użycie folii aluminiowej. 





Co o nim myślicie? :)

25 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie się prezentuje na paznokciach. A dla takiego efektu można pomęczyć się ze zmywaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Galaxy nie należą do moich ulubieńców, ale ten robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedziałam, że jest dostępny taki kolor :P Ja mam wersję srebrną z niebieskimi heksami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny jest :) a ja szybko odpryskuje to chociaż zmywania mniej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Za taki kolor można mu te kilka wad wybaczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. magiczny! pięknie go pokazałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie sie prezentuje u ciebie, mnie jakoś ta seria nie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U Ciebie bardzo mi się podoba! ale u siebie jakoś za złotkiem nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  9. Do tej pory nie byłam przekonana do tej serii, ale widzę że prezentuje się fajnie na paznokciach. A powiedz mi jaka jest struktura lakieru na paznokciach? Coś a'la piasek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przypomina piasek. Brokat tworzy chropowatą fakturę, bardzo podobną do tej piaskowej :)

      Usuń
  10. te miedziane drobinki dodają mu uroku - piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, dzięki nim lakier wygląda naprawdę super :)

      Usuń
  11. jej, fajnie wygląda! nie spodziewałabym się po wyglądzie w buteleczce.
    ja wlasnie choruje na ten rozowy tej serii i ngdy go kupic nie moge ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda fajnie, ale ja sobie bym chyba takie mani nie zafundował :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda naprawdę pięknie, a jakoś wcześniej zupełnie nie zwróciłam na niego uwagi... chyba pora wybrać się do golden rose :p
    a co do trwałości to galaxy tak już chyba mają. mi ten taki morski piasek z paskowym brokatem też dość szybko poodpryskiwał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz się wybrać! Ten Galaxy jest naprawdę cudowny :)

      Usuń
  14. Ja tak bardzo kocham piaski,ze zmywanie mi niestraszne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o Boże co za cudooooo :D muszę go dorwac :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!