11 lipca 2014

Golden Rose Selective 71


Nadchodzę z kolejnym swatchem! Tym razem chcę Wam zaprezentować lakier, który wpadł w moje ręce przy okazji grupowych zakupów GR organizowanych przez diunay :)



Oto Golden Rose Selective # 71. Buteleczki tej serii GR wręcz do złudzenia przypominają buteleczki lakierów O.P.I - mają podobny kształt i identyczne chropowate zakrętki. Seria Selective posiada bardzo długi i delikatnie spłaszczony pędzelek, którym bardzo wygodnie manewruje się po płytce paznokcia. 

Zdjęcia trochę przekłamały rzeczywisty odcień lakieru. Jest to owszem dosyć ciepły, aczkolwiek blady i przygaszony odcień zieleni, który na zdjęciach wyszedł aż zbyt blado, w rzeczywistości widać w nim o wiele więcej zielonkawych tonów. Szczerze powiedziawszy, odcień tego lakieru bardzo przypomina mi Navigate Her od Essie. :)




Jeśli chodzi o konsystencję - jest w porządku, aczkolwiek lakier odrobinę smużył przy nakładaniu pierwszej warstwy, dlatego druga była wręcz niezbędna. Druga warstwa już idealnie wyrównała wszelkie smugi i prześwity, na dodatek wszystko wyschło szybko na piękny połysk.

Ogólnie lakier mi się podoba. Całkiem przyjemnie nosiło mi się go solo. Pewnie jeszcze nie raz użyję go do wykonywania zdobień. Naprawdę bardzo lubię takie nietypowe odcienie zieleni, a ten z pewnością taki jest! :)




A wy co sądzicie o tym odcieniu? :)

26 komentarzy:

  1. Baaardzo mi się podoba! Miałam kiedyś podobny z Sephory i bardzo go lubiłam :)
    Teraz tak patrzę na mój zbiorek i mam z serii Rich Color taki zgaszony blady zielony, pewnie sięgnę po niego przy następnym malowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny kolorek, seria też, tylko u mnie nie mogę jej nigdzie dostać, pozostaje internet ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nigdzie nie widziałam tej serii stacjonarnie. Z resztą, w moim mieście nie ma sklepu GR :(

      Usuń
  3. ciekawy ale lepszy wygladalby jasniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubie lakiery tej serii, kolor przypadł mi du gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta seria też mi przypomina OPI! Kojarzy mi się z nimi gdy tylko popatrzę na buteleczkę. Kolor świetny, bardzo takie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie gustowalam w zieleni a tu prosze ten kolor bardzo mi sie spodobal:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest mega podobny do NH :) Uwielbiam ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny kolorek, ale chyba bardziej na jesień, niż na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda bardzo ładnie, taki przygaszony. :) Ale jakoś nie mogę się przekonać do tej serii, wolę RC albo nowe CE. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta seria nie zachwyca, ale jest w porządku moim zdaniem, za to RC jest chyba najlepsza :)

      Usuń
  10. Śliczny, dosyć niespotykany kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny, az dziwie sie sama sobie ze takiej zieleni nie mam w zbiorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz boskie paznokcie!
    Piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny odcień, niejezdnoznaczny. mysle ze bym polubila

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor przypadł mi do gustu :) Jest taki nie typowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor nie mój ale na paznokciach wygląda faknie :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!