5 lipca 2014

Kilka słów na gradiencie.


Szukałam niedawno inspiracji na jakieś pomysłowe i kreatywne zdobienie. Kompletnie nie wiedziałam jak ozdobić paznokcie, aż wreszcie w mojej głowie pojawiła się myśl o zrobieniu gradientu. Bardzo dawno go już nie robiłam dlatego stwierdziłam, że warto spróbować. Chcecie się przekonać co wyszło? Zapraszam dalej :)



Postawiłam na trójkolorowy gradient, użyłam lakierów w kolorze różowym, czerwonym i fioletowym. Następująco są to: Sensique Strong & Trendy Nails # 158, Safari (bez numerka) oraz Wibo Trendy Edition #1.
Niestety nie mam zbyt dużego doświadczenia w wykonywaniu gradientu na paznokciach, ale wydaje mi się, że ten wyszedł całkiem nieźle. W każdym razie, byłam zadowolona z efektu. Najgorsze było czyszczenie skórek. Choć, o dziwo udało mi się je w miarę szybko i dokładnie wyczyścić :)




Ale przecież sam gradient nie wystarczy! Potrzebowałam czegoś by go delikatnie ozdobić. Z pomocą przyszła mi tzw. metoda gazetowa

Co będzie potrzebne?
  • Kartka z gazety pocięta na kawałki wielkości naszych paznokci. Musi to być koniecznie zwykła cienka kartka najlepiej z jakiejś gazety codziennej np. Faktu
  • Kieliszek z wódką lub spirytusem
  • Wacik

Jak wykonać?
  • Najpierw upewniamy się, że lakier bazowy, którym pomalowane są nasze paznokcie jest zupełnie suchy
  • Wkładamy palec na ok. 5 sekund do kieliszka z alkoholem (zamiast tego można namoczyć sam kawałek gazety)
  • Przykładamy kawałek gazety do paznokcia i mocno dociskamy przez ok. 15 sekund
  • Ściągamy kawałek gazety z paznokcia
  • Resztki papieru, które zostaną na płytce paznokcia ścieramy wacikiem nasączonym w alkoholu
Gotowe! :)

Pierwszy raz stosowałam tę metodę u siebie i tekst niestety nie odbił mi się wystarczająco mocno. Przyczyną tego było to, że nie chciało mi się aż tyle docisnąć kartki do paznokcia i za wcześnie ją odrywałam. Jak widzicie, pośpiech nie jest wskazany. Warto odczekać odpowiednią ilość czasu i cieszyć się perfekcyjnym odbiciem wzoru z kartki :)


 


Co sądzicie? :)

21 komentarzy:

  1. Super! Gradient ma świetne kolory... no i ta gazeta... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to niedokładne odbicie jest właśnie super!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to fajnie, że wszystko się wpasowało :)

      Usuń
  3. o jaaa, wieki temu robiłam gazetowe mani! :D a Twoja kompozycja prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie raz spotykałam się z gazetowym mani, ale jakoś nigdy jeszcze miałam okazji zobaczyć efektu na własnych paznokciach :) Może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przymierzam się do mani z gazety ale jakoś efektów nie widać :P Tobie to bardzo fajnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się właśnie strasznie długo za to zabierałam :D

      Usuń
  6. genialny jest ten gradient! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny gradient! mi niestety nigdy z metodą gazetową nie udało się osiągnąć takiego efektu jak u Ciebie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj, a na pewno kiedyś ci się uda ;)

      Usuń
  8. świetne...to bez wizyty u kosmetyczki, muszę sama spróbować zrobić takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie! Próbowałam kiedyś tej metody z gazetą, ale na białym lakierze i wcale nie wyszło mi tak ładnie... może kiedyś znów powtórzę z innymi kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowity efekt z tą gazetką :D

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!