30 lipca 2014

Manhattan Lotos Effect 71S


Z pewnością wishlisty każdej z nas pękają w szwach. Znajdują się na nich nasze lakierowe zachcianki o których marzymy i które śnią nam się po nocach. Co prawda nie zawsze udaje nam się spełnić te marzenia, ale kiedy już zdobędziemy ten jedyny wymarzony lakier - jesteśmy wniebowzięte! ♥

Tak było ze mną i z prezentowaną dzisiaj pięknością :)







Manhattan Lotos Effect # 71S to mleczna pistacjowa baza (odcień trochę wpada w miętę) z olbrzymią ilością wielokolorowych piegów: złotych, różowych, zielonych, czerwonych i fioletowych. 

Lakier jest delikatnie transparentny, dzięki czemu te kolorowe drobinki są jeszcze bardziej widoczne!






Konsystencja lakieru jest raczej rzadka. Drobinki rozprowadzają się równomiernie. Ogólnie lakier nie sprawia żadnych problemów przy malowaniu. Z racji tego, że jest transparentny/mleczny do idealnego pokrycia płytki paznokcia potrzebne są 2-3 warstwy - ja na moje paznokcie nałożyłam dwie. Przy zmywaniu kolorowe piegi stawiają lekki opór, ale nie ma tragedii :)

Lakier po wyschnięciu nie jest gładki. Bardzo duża ilość drobinek sprawia, że wystają one poza bazę, a dzięki nim powierzchnia paznokci wygląda jak pistacjowe lody z posypką ♥ Mi się taki efekt bardzo podoba, dlatego nie pokrywałam paznokci warstwą topu.




Post ten jest tworzony z myślą o konkursie Nail Polish Creative Contest organizowanym przez Tamit24. Paulina wykazała się ogromną kreatywnością i stworzyła naprawdę świetny konkurs, który polega na przygotowaniu pełnego posta, w którym opiszemy nasz ulubiony styl zdobień lub zaprezentujemy ulubiony lakier. Pomysł jest świetny, nie zastanawiałam się ani chwili nad tym czy brać udział w konkursie - odpowiedź była oczywista :)

Tamit24, autorka chyba najpopularniejszego bloga paznokciowego w Polsce - fallinnaiLove.com - jest mega inspirującą osobą. Każdy jej post jest niezwykły, każdy lakier jest opisany przez nią w wyjątkowy sposób, a zdjęcia, które robi to majstersztyk. Oczywiście jest posiadaczką pięknych, spiłowanych na idealny kształt paznokci :)

Gorąco zachęcam Was do wzięcia udziału w konkursie! Możecie stworzyć swój unikatowy post do 30.08.2014.


Zdjęcie mocno inspirowane Tamit24 :)

Manhattan Lotos Effect # 71S zdecydowanie jest jednym z tych lakierów od których nie można oderwać wzroku. Nosząc go na paznokciach podziwiałam go jak głupia i co chwilę zerkałam na paznokcie, a przez głowę przemykała mi tylko myśl: 'Boże, jaki on piękny!'
Widząc go w Rossmannie praktycznie zawsze do niego wzdychałam, jednak powstrzymywałam się od kupna, bo zazwyczaj musiałam wtedy kupić jeszcze kilka innych rzeczy, a budżet poświęcony na zakupy był zbyt niski. W końcu nastąpił ten dzień, gdy z dumą wrzuciłam go do koszyka. Takim cudem ta piękność trafiła w moje ręce, a niedługo potem miała swoją premierę na paznokciach :)


Muszę przyznać, że jestem fanką takich zadziwiających, niecodziennych i fantazyjnych lakierów do paznokci. Noszenie zwykłego koloru na paznokciach jest nudne, a połączenie jasnej bazy z barwnymi piegami dodaje szaremu dniu koloru! Cóż mogę jeszcze powiedzieć o tym lakierze... - JEST NIEZWYKŁY!


  



Jak pewnie zdążyłyście wywnioskować - jestem zakochana w tym lakierze! 
A jakie jest Wasze zdanie o nim, podoba się Wam? :)

32 komentarze:

  1. Faktycznie bardzo ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie, ja miałam kiedyś jakiś lakier z tej firmy i niestety nie byłam zbyt zadowolona. Ale kolorek i te drobinki super!

    OdpowiedzUsuń
  3. ekstra kolor i nie spodziewałam się, że w połączeniu z takimi drobinkami może wyglądać tak świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak! Mnie ten lakier zauroczył od razu :)

      Usuń
  4. Szczerze powiedziawszy jakoś nie przepadam za tą marka,ale przekonałaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wygląda.
    mam tylko jeden lakier tej marki, 51T, bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki on jest piękny! Pierwszy raz go widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier nie w moim stylu, ale super, że osobie, której aż tak się podoba, udało się go dostać i może się nim cieszyć :) Gdyby nam wszystkim podobało się to samo, świat byłby strasznie nudny.
    I podziwiam twoje paznokcie, piękne i zadbane.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam go na swojej wish liście ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam szczerze, że nie przepadam za lakierami z brokatem, ale ten wygląda wyjątkowo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakier jest mega! Prawdziwa petarda! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy, nawet bardzo :) Będę musiała poszukać go w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie u Ciebie wygląda! widziałam go już wcześniej, ale jakoś mnie nie porwał. a tu proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi się podoba :) i powtórzę po Redhead Nails: ślicznie wygląda na Twoich paznokciach!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam go od bardzo dawna ale jeszcze nie zagościł u mnie na paznokciach a też jestem nim zauroczona zwłaszcza, że wygląda fenomenalnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi sie, ale chyba wolałabym gdyby te drobinki były jednego koloru, np. czarnego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest śliczny, super u Ciebie wygląda! Ja go chciałam kupić, ale nie spotykałam go w Rossmannie... no cóż, może jeszcze go dorwę :P
    A tamitowe zdjęcie fajne! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest świetny, naprawdę wygląda jak lody :)

    OdpowiedzUsuń
  18. genialny jest, muszę go w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam go i uwielbiam tak samo jak ty,
    co prawda mój egzemplarz już kończy żywot, ale na pewno zakupię sobie drugą sztukę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kurcze - a ja go mam i na zdjęciach w necie wygląda dużo lepiej, niż na moich paznokciach :/

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!