22 lipca 2014

Piórka.


Nie wiem co się dzieje, ale ostatnio kompletnie nie mam głowy i zapału do przygotowywania nowych postów. Czasy kiedy miałam kilka postów w zapasie minęły, a rozpoczął się okres kiedy to nawet nie chce mi się malować paznokci... Mam nadzieję, że to tylko przez pogodę, a gdy wreszcie te ogromne upały się skończą - wrócę z podwojoną siłą! :)


Dzisiaj prezentuję mani, który stworzyłam w ciągu bardzo zabieganego dnia. Rano zakupy, potem wolne dwie godziny (które właśnie wykorzystałam na pomalowanie paznokci), następnie wykłady na prawo jazdy, a wieczorem kibicowanie młodym Polakom na meczu siatkówki. No ale co miałam zrobić? Wyjść w niepomalowanych paznokciach? Absolutnie! :)




W okresie oczekiwań na niedawno zamówiony nowy arkusz naklejek wodnych postanowiłam wykorzystać jeszcze pojedyncze naklejki, które mi pozostały. Wybrałam te z motywem piórek, a żeby były dobrze widoczne na paznokciach - bazą pod nie był biały lakier Diadem F-28. Jak widzicie, naklejki umieściłam tylko na dwóch paznokciach, na reszcie zaś chciałam zrobić coś w stylu ombre w niebieskich odcieniach. Dlatego też kciuka pomalowałam granatowym lakierem Vipera Bambini # 41, następnie paznokcie palca serdecznego i małego pomalowałam odpowiednio jaśniejszymi odcieniami niebieskiego Safari (obydwa ze startym numerkiem). Całość uzupełniłam jeszcze topperem Vipera Roulette # 41.




Takim oto sposobem wyszło mi coś z niczego. Jak Wam się podoba? :)

27 komentarzy:

  1. Przepiękne! Bardzo podoba mi się połączenie kolorów, piórek i Vipery, niby dużo, a wszystko ze sobą świetnie współgra:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne!
    Uwielbiam naklejki wodne, szybko i perfekcyjnie, idealnie połączyłaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. idealnie!
    zachwycam się kształtem Twoich paznokci <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba najlepszy komplement jaki usłyszałam! Ja od zawsze zachwycam się kształtem Twoich - są idealne :)

      Usuń
    2. <3 ja też dziękuję!
      i pomyśleć, że kiedyś byłam wierna- u siebie, jak i u innych!- tylko kwadratom... :)

      Usuń
    3. To podobnie jak ja. Teraz czuję się znacznie lepiej z delikatnie zaokrąglonymi końcami :)

      Usuń
  4. piękne!!
    te piórka zawsze mi się podobały :D ale jeszcze nie widziałam ich na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  5. A myślałam, że to tylko na mnie tak działa ta pogoda... Jak dobrze, że nie jestem sama :D :P Od kilku dni nie miałam na paznokciach nic poza odżywką, ale moje paznokcie pewnie są zadowolone bo mogą odpocząć :D
    A mani bardzo ładne :) Top z Vipery bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam dosyć tej pogody. Moje paznokcie również trochę odpoczęły :)

      Usuń
  6. to ja mam odwrotnie - ciągle myślę, co zmalować na paznokciach ;)
    bardzo fajne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oddaj mi trochę swojego zapału! ;)

      Usuń
  7. to fakt, pogoda nie sprzyja malowaniu paznokci, lakiery się buntują, bąblują i nic się człowiekowi nie chce, ja również jestem do tyłu z postami ;) a mani proste, ale bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie lubię takiej pogody ;/ a mani cudne, te piórka są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  9. jak się podoba? bardzo! :D fajna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie podoba mi się to zdobienie <3 I te kolorki :) Cudnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne to jest! i ta ruletka tak ładnie u Ciebie wygląda i wszystko idealnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba się i to bardzo! Z przyjemnością dołączam do Twoich obserwatorów, więc będę tu zaglądać częściej.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, może tez Ci się coś spodoba i zostaniesz na dłużej.
    www.mojmalyswiat1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne połączenie! takie naklejki też mam i tę Ruletkę również, a jeszcze nie używałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. wyszło ci naprawdę COŚ ^^ podoba mi się całość bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piórka zawsze mi się podobały na paznokciach ;) fajny mix zrobiłaś, całość świetnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądają, bardzo mi się podoba

    zapraszam na konkurs
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. super kolory i ogolnie polaczenie wszystkiego ;]

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!