16 lipca 2014

Projekt kwiaty - róża.


roses are...
PINK!


Wzór różyczek jest chyba jednym z najprostszych do namalowania kwiatowych motywów na paznokciach. Wystarczy kilka pociągnięć pędzelka i efektowne mani gotowe! :)

Ja swoje zdobienie wykonałam z myślą o projekcie kwiaty zorganizowanym przez RedRouge. A to, że lubię zarówno kwiaty jak i takie paznokciowe projekty - zgłosiłam się od razu! Was także zachęcam, możecie dołączyć każdej chwili :)




Szczerze mówiąc, nie stworzyłam nic odkrywczego -  różyczki namalowane w taki sposób chyba każda z Was widziała już wiele razy. Niemniej jednak zdecydowałam się właśnie na wykonanie tych małych kwiatuszków, bo takie bardzo mi się podobają.

Kolory których użyłam? Tylko i wyłącznie róż! A pomyśleć, że jeszcze niedawno narzekałam na to jak bardzo nie lubię tego koloru... :D




Na palcu wskazującym i małym widzicie dwie warstwy słodkiego jasnoróżowego piasku z delikatnym niebieskim shimmerem Golden Rose Holiday # 63, który został jeszcze przeze mnie ozdobiony małymi złotymi okrągłymi ćwiekami.
Bazą pod różyczki był Essie Virgin Orchid (dwie warstwy). Kwiaty namalowałam pędzelkiem dwoma lakierami Lovely z serii Classic - # 155 i # 160, listki zaś zielonym Miyo Mini Drops # # 111 Green Apple. Całość oczywiście pokryłam warstwą topu.






Na koniec jeszcze jedna sprawa. Musicie mi wybaczyć trochę słabą jakość zdjęć i to, że są one trochę ciemne. Niestety nie mam warunków na robienie lepszych, a gdy próbuję użyć lampy w mojej lustrzance - prześwietla ona wszystko i fałszuje kolory. Dlatego muszę (i wy musicie) zadowolić się takimi... :)

26 komentarzy:

  1. Ależ ten piasek GR pięknie wygląda *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Co narzekasz na zdjęcia... Ja uwielbiam oglądać właśnie Twoje zdjęcia :)
    A różyczki super, ten piasek od GR wygląda świetnie, muszę się w końcu na niego skusić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja zawsze patrzę na moje zdjęcia tak krytycznie :)
      Polecam ten piasek - jest naprawdę piękny :)

      Usuń
  3. śliczne różyczki, całość - super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne różyczki ♥
    Ten piasek *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne różyczki,mam ten piasek..jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne mani, lubię takie subtelne, romantyczne różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się bardzo :D szkoda, że ja nawet takich kwiatków nie umiem :(

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze, ten lakier z golden rose wygląda po prostu genialnie, szkoda tylko, że to piasek. dyby był zwykłym lakierem to już bym po niego biegła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to właśnie piaskowa faktura dodaje mu jeszcze więcej uroku :)

      Usuń
  9. Cudne różyczki! i fajnie komponują się z piaskiem :D
    a ja jeszcze nigdy nie malowałam róż ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, świetna kompozycja z piaskami ;)
      U mnie róże dość często w mani się pojawiają ;)

      Usuń
  10. Pięknie wyszły Ci te róże! :)
    A zdjęcia są super. Nie ma co marudzić :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny mani, ja muszę się zabrać za swój na ten projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie to zrobiłaś :) bardzo lubię ten słodki GR

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie rozumiem cię,masz naprawdę świetne zdjęcia! Aż miło się ogląda:)
    A zdobienie jest naprawdę urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękny manicure stworzyłaś <3
    a zdjęcia są super, jedne z lepszych jak nie najlepsze jakie oglądam na blogach, serio :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten piaskowy śliczny kolorek. A różyczki rzeczywiście już gdzieś podobne widziałam, ale sama jeszcze nigdy nie próbowałam zrobić takich.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor tego piaska jest śliczny, ale jakoś zraziłam się do piasków, bardzo słabo mi się trzymają, dosłownie tego samego dnia mam prześwity przy końcówkach :( a różyczki słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie się właśnie te zdjęcia bardzo podobają. Pięknie, cudne zdobienie i idealnie dobrane kolorki ;-)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!