8 lipca 2014

Lovely Classic 155


Jestem zdecydowaną antyfanką różu, noszę go jedynie raz na jakiś czas na paznokciach. Tak się złożyło, że udało mi się wygrać rozdanie u Cherry nails i tym sposobem powędrowały do mnie trzy nowe lakiery do paznokci - w czym dwa różowe. Dzisiaj kilka słów o jednym z nich :)



Chciałabym przedstawić Wam lakier Lovely Classic # 155 w kolorze mocnego, wyrazistego różu. Jego konsystencja to coś pomiędzy żelkiem a kremem, należy raczej do tych rzadszych, jednak nie sprawia problemów podczas malowania i nie zalewa skórek. Lakier ma wygodny szeroki pędzelek, dzięki któremu lakier bardzo dobrze rozprowadza się po płytce.
Krycie lakieru jest świetne. Jedna warstwa wręcz idealnie pokrywa płytkę, nie smuży. Standardowo jednak, ja wolałam się zabezpieczyć przed ewentualnymi prześwitującymi końcówkami i nałożyłam także drugą, cienką warstwę :)




Lakier wysycha naprawdę bardzo szybko i ma całkiem ładny połysk. Jeśli chodzi o trwałość, ona również jest w porządku. Nosiłam lakier na paznokciach przez niecałe trzy dni i nie zauważyłam żadnych uszkodzeń, jedynie końcówki były delikatnie starte. 
Mimo, że róż to zdecydowanie nie mój kolor - z tym odcieniem na paznokciach czułam się zadziwiająco dobrze :)




Jak Wam się podoba? :)

16 komentarzy:

  1. Co do różu mam dokładnie takie same odczucia jak Ty ;) Ten zaskoczył mnie kryciem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również zaskoczył kryciem, i to nawet bardzo! :)

      Usuń
  2. Urodziwy róż :) Mam jeden Lovely like a gloss jaśniejszy, o dziwo kryje po 2 warstwach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczy róz, ja tez nie byłam nigdy fanka, ale ostatnio sie przekonałam ;) ze jednak lubię rozowe pazurki

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja jednak lubię róż na paznokciach ;) a ten mi się też podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja za to uwielbiam róż na paznokciach :P Ten mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jest przesliczny, ja tez uwielbiam roz na pazurkach i nie tylko zresztą... jedynie w ubraniach go nie toleruje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie znoszę różowych ubrań ;)

      Usuń
  7. Dobry róż nie jest zły :)
    Ale fakt, na róż trzeba mieć nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tam lubię róże ;) a ten jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolorek mam podobny :) http://coco-bebe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny odcień różu... śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczniutki :) Piękny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny :) takie odcienie różu lubię !

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!