19 lipca 2014

Tasiemka poszła w ruch!

Jako, że w moje ręce wpadła cienka tasiemka do zdobień mogę wreszcie wykonać jakieś porządne zdobienie z nią w roli głównej. Do tej pory cięłam grubszą taśmę na cienkie i nierówne kawałki co było pracochłonne, a późniejszy efekt na paznokciach też pozostawiał wiele do życzenia.

Teraz, gdy w rozdaniu zgarnęłam dwie rolki tasiemek - zapraszam Was na pierwsze mani z ich użyciem :)





Bazą pod zdobienie biały lakier Diadem F-28. Muszę się jednak zaopatrzyć w kolejną jego sztukę, bo ten zgęstniał już tak bardzo, że ciężko go równo rozprowadzić na płytce. Swoją drogą, możecie mi polecić jakiś dobrze kryjący biały lakier? Wiem, że ta sprawa była poruszana milion razy, ale ja jakoś nie mam pamięci do nazw i numerów. Coś mi się obiło o uszy, że dobry jest lakier z Golden Rose... proszę, pomóżcie mi rozwiać moje wątpliwości :)




Wracając z powrotem do tematu zdobienia, kiedy biała baza już wyschła, zabrałam się za przyklejanie pociętej wcześniej na krótsze paseczki tasiemki. Niby wszystko brzmi banalnie, ale najtrudniejsze było przyklejenie paseczków w odpowiednich miejscach. Ile ja to się musiałam namęczyć by wyszło równo... No, ale na szczęście się udało :)

Kiedy kawałki tasiemki były naklejone i mocno dociśnięte, nałożyłam na paznokcie jedną warstwę ciemnego turkusu Paese # 337 i póki lakier był jeszcze mokry odkleiłam tasiemkę, w wyniku czego na paznokciach pojawiły się białe paski. 
Oto prosty sposób na stworzenie paskowego/geometrycznego zdobienia bez wielkiego wysiłku :)





Co sądzicie o tym mani? Lubicie zdobienia z użyciem tasiemki? :)

18 komentarzy:

  1. Sally Hansen White On :) Jest bardzo fajny! :) Tego Diademu niestety nie udało mi się nigdzie dostać poza jedną rozwarstwioną buteleczką :(
    I zdobienie super! Uwielbiam mani z użyciem tasiemki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie w mojej okolicy nigdzie nie znalazłam białego SH :(

      Usuń
  2. Bardzo ładne mani!!! ja nie mam cierpliwości do tasiemek ale chyba muszę zmobilizować się, bo efekt jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda świetnie ! Tasiemki zdecydowanie ułatwiają życie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzorki z wykorzystaniem tasiemki to jedne z moich ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tasiemkowe mani, chociaż jakoś tak się złożyło, że jeszcze żadnego nie pokazałam na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wygląda :) co do białego to polecam ten z Sally Hansen z serii Xtreme Wear. co prawda nie miałam go jeszcze ale opinie są jednoznacznie pozytywne, na pewno się w niego zaopatrzę

    OdpowiedzUsuń
  7. moje tasiemki leżą i się kurzą, nie umiem ich równo nakleić :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Golden Rose with protein 242 jest fajnym białym, zużyłam ok 1/3 i jeszcze nie zgęstniał. Tasiemkowe zdobienia są zawsze fajne, tylko ta męka z równym układaniem... Tzrecia ręka by sie przydała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Jak go gdzieś znajdę to może go kupię :) Równe przyklejenie tasiemek jest najtrudniejsze :D

      Usuń
  9. Golden Rose Color Expert 02 - dwie warstwy i po problemie :) czarny z tej serii też jest świetny :)
    Gratuluję cierpliwości do tasiemek, mi jej niestety brakuje :) świetne mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, pomyślę o nim przy kolejnych zakupach :) Swoją drogą, nowy czarny lakier też by mi się przydał :)

      Usuń
  10. Moje tasiemki leżą i czekają aż będę miała więcej cierpliwości żeby ich użyć :D
    U ciebie wyszło bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj tak, tasiemki do paznokci to genialny wynalazek :P fakt, że trzeba się namęczyć przy równym przyklejaniu, ale efekt jest tego wart ;) pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. super są takie tasiemkowe mani :) muszę swoje tasiemki wyciągnąć i coś wykombinować :D
    a biały GR Color Expert jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ladnie, ja co sie zabiore do tasieek to jakos mnie denewruja i ostatecznie maluje odrecznie ;p

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!