20 sierpnia 2014

Wibo Extreme Nails 548


Lakierem, który chcę Wam dzisiaj przybliżyć zachwyciłam się od razu, jak tylko zobaczyłam go w szafie w Rossmannie. Niestety okazał się trudny do sfotografowania, ale mimo to nie straciłam o nim dobrego zdania. Zapraszam dalej :)




Jak wspomniałam wyżej, zdjęciowa współpraca z lakierem Wibo Extreme Nails # 548 nie była łatwa i ostatecznie nie udało mi się złapać jego rzeczywistego koloru na zdjęciach. Odcień lakieru jest tak naprawdę trudny do opisania. Ma w sobie zielonkawe i niebieskie tony, nie jest to czysty turkus, bardziej wpada w morski odcień, a może nawet w ciemną miętę. Na zdjęciach wyszedł trochę zbyt niebieski, w rzeczywistości więcej w nim zieleni :)




Bardzo podoba mi się nowy kształt buteleczek w serii Extreme Nails. Wyglądają teraz bardziej szykownie i elegancko. Prostokątna buteleczka zawierająca 8,5 ml emalii ma również prostokątną, czarną, plastikową zakrętkę. Mimo, że niespecjalnie lubię takie duże zakrętki, ta bardzo wygodnie leży w dłoni nie przeszkadzając podczas malowania. Pędzelek jest dosyć długi i cienki.

Konsystencja lakieru należy do tych bardziej lejących, a mimo to nie sprawia problemów, zalaniem skórek raczej nie musimy się martwić. Krycie jest dobre, ja na swoje paznokcie nałożyłam dwie cienkie warstwy, które równomiernie pokryły płytkę nie zostawiając smug i prześwitów. Lakier wysycha szybko na ładny połysk.



Jest to mój pierwszy lakier z tej serii Wibo i muszę przyznać, że zrobił na mnie wrażenie. 
A wy co o nim sądzicie? :)

21 komentarzy:

  1. baaardzo ładny odcień :)) lubię takie kolory.
    mi również podobają się te nowe buteleczki i ich design.
    jeśli o mnie chodzi to mam 2 lakiery z tej kolekcji i jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor, bardzo przykuwa uwagę. Mój wzrok bardzo szybko reaguje na niebieskie i czerwone kolory.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwie cienkie warstwy? Szybko schnie? OMG - biegnę do Rossa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze względu na zakrętkę nie kupowałam tego lakieru, ale skoro mówisz, że nie jest niewygodnie to może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię taki kolor, nie tylko na paznokciach ale też na ubraniach i dodatkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolorek. Mam z tej serii pomarańczę ale niestety strasznie smuży.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co tu dużo mówić, piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor cudowny! Jednak mięt Ci u mnie pod dostatkiem dlatego nie będę po niego lecieć do Rossmana ;D Mam natomiast koralowy odcień z tej serii który przez większość wakacji towarzyszył na moich stopach i tam sprawuje się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny kolorek!:D sama bym z chęcią nim sobie malowała pazurki! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie się prezentuje ;) Muszę w końcu skusić się na coś z tej nowej serii :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Sądzę, że mam taki sam kolor z P.S.Love. Na zdjęciach też wyszedł zbyt niebiesko, w rzeczywistości to taka mięta ;) bardzo dobrze mi się go nosiło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi też bardzo podobają się te nowe buteleczki. Co do lakieru - wygląda bosko! Kocham takie kolory (a jesli jest bardziej wpadajacy w zieleń to się zakochałam) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie kupiłam 2 z tej serii i jestem oczarowana <3 piękne kolory i pięknie się błyszczą jeszcze przed topem. Ale to jest pułapka- nie dałam topu i po 2 dniach miałam pościerane końcówki i odpryski :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakier jest prześliczny! Masz cudne paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny, u mnie coś ostatnio szafy Wibo i Lovely świecą pustakami chciałam obadać te lakiery, ale nic ładnego nie zostało:(

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!