11 sierpnia 2014

Wibo Celebrity Nails 7 Pastel Love


Na dzisiaj przygotowałam swatche lakieru Wibo z limitowanej kolekcji Celebrity Nails. Kiedy tylko limitka pojawiła się w sklepach to właśnie ten odcień przykuł moją uwagę, a mimo to wcale nie ciągnęło mnie do jego kupna. Ostatecznie zdobyłam go w rozdaniu. Zapraszam dalej :)




Odcień lakieru Wibo Celebrity Nails # 7 Pastel Love jest naprawdę trudny do opisania. Od początku myślałam o nim jak o mięcie, jednak gdy nałożyłam go na paznokcie stwierdziłam, że zamiast mięty - bardziej przypomina pistację. Właściwie, z czystym sercem, można go uznać za mieszaninę właśnie obu tych kolorów.

Lakier nie jest czystym kremem, ale zawiera w sobie drobny złoty shimmer. W buteleczce jest on mocno widoczny, na paznokciach ten efekt jest już bardziej delikatny. Mój aparat chyba nie za bardzo się z nim polubił, bo jak widzicie na zdjęciach- ani widu ani słychu po nim. Ale uwierzcie mi, naprawdę tam jest :)




Z lakierem dobrze się współpracuje. Konsystencja jest raczej rzadka i jedyną rzeczą do której mogę się przyczepić jest to, że lakier wylewa się na skórki. Starałam się malować ostrożnie, ale i tak część emalii spłynęła z brzegów płytki.
Kryje po 2-3 warstwach. Ja na moje paznokcie nałożyłam dwie, co zdecydowanie wystarczyło. Myślę jednak, że dziewczyny z dłuższymi paznokciami będą potrzebować trzech warstw. Lakier szybko wysycha i bardzo ładnie się błyszczy.




Podsumowując, jestem zadowolona z tego lakieru. Bardzo lubię nosić właśnie takie delikatne odcienie na paznokciach. A Wy co o nim sądzicie? :)

35 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że jest taki piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest ładny, ale ideałem byłby gdyby shimmer był troszkę mocniejszy. Od dawna szukam mięty z widocznym złotym shimmerem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka mięta z mocnym złotym shimmerem na pewno wyglądałaby bosko *.*

      Usuń
    2. a np. orly nie ma swojej ofercie czegoś takiego? :) tzn nie jestem pewna, ale wydaje mi się, że może ;)

      Usuń
  3. mam ten lakier ;) bardzo ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odcień jest bardzo ładny, ale mimo wszystko przeszkadza mi shimmer w tej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też na początku przeszkadzał, teraz natomiast zaczął mi się podobać :)

      Usuń
  5. Ślicznie wygląda, mimo że wielką fanką mięty nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam go w posiadaniu i też nie wiedziałam, że tak pięknie może wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda obłędnie, choć to również zasługa takich pięknych pazurków. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie delikatne kolory, ale na ładnych i zadbanych paznokciach jak twoje, to wszystko wygląda dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pomarańcz z tej serii i jest nawet nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka z tel limitki i jestem zadowolona ze wszystkich...

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam i pokochałam go od pierwszego pomalowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny! ;) uwielbiam takie odcienie

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam go i właśnie u mnie z kryciem słabiej, musze 3 warstwy nakładać. Ale kolorek mnie skusił i tak jak piszesz nie widać, ale te drobinki ładnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  14. W sklepie tak mi się nie podobał, ale chyba - dzieki Tobie - po niego wrócę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, cieszę się, że Cię zachęciłam do zakupu tego lakieru. ;)

      Usuń
  15. Dla mnie bomba. Niestety u mnie w drogerii te lakiery znikają od razu z półki.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękny jest ten kolorek! a shimmer dla mnie mógłby być bardziej widoczny :D

    OdpowiedzUsuń
  17. No śliczny czemu ja na niego nie zwróciłam uwagi a teraz już go u mnie nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor i jest bez shimmera ! Niestety nie widziałam go nigdzie w zwykłej drogerii, ale za to na pewno jest w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery Wibo są dostępne tylko w Rossmannie :)

      Usuń
  19. mam gagatka i uważam że jest piękny, to chyba jedyny lakier z shimmerem który akceptuję, a nawet żałuję że nie jest bardziej widoczny :)
    i tak jak napisałaś przy dłuższych paznokciach potrzebne są 3 warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! W przypadku tego lakieru - im więcej shimmera tym lepiej :)

      Usuń
  20. Ładny jest, szkoda tylko, że mam za blade ręce do takich kolorków ;<

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie się bardzooooo podoba aż żałuję że go nie kupiłam. :-(

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny jest. mam go z wymiany i bardzo się z tego cieszę :P no i ta nazwa :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!