14 sierpnia 2014

Paznokcie w wielkim mieście - Lublin.


Pamiętacie jeszcze o serii Paznokcie w wielkim mieście? Mam nadzieję, że tak, bo właśnie nadchodzę do Was z nowym postem. Przyznam, że od poprzedniego i zarazem pierwszego posta do tegoż cyklu minęło sporo czasu (dla przypomnienia - moje paznokcie w KRAKOWIE), ale jak to mówią - lepiej późno niż wcale. Więc oto jest! Nowy post, w którym podbiłam wschód, a dokładniej Lublin :)




Taka to już mała tradycja, że wspólnie z koleżanką wybywamy na feriach lub wakacjach na jednodniową wizytę w któryś z zakątków Polski - tym razem na cel wzięłyśmy sobie Lublin. Byłam tak pochłonięta podziwianiem uroków tego miasta, że o mało co nie zapomniałam o zrobieniu zdjęć paznokciom. Na szczęście udało się zrobić kilka w ostatniej chwili :)





Zdecydowałam się na zdobienie utrzymane w pastelowych barwach. Jako bazę wykorzystałam lakier z poprzedniego posta - Wibo Celebrity Nails # 7 Pastel Love - KLIK. Postanowiłam dodać do niego 'fale', które wykonałam przy użyciu niebieskiego lakieru Safari i specjalnych naklejek w kształcie właśnie takich fal. Otrzymałam je kiedyś jako gratis do zakupów na allegro i muszę przyznać, że ten gratis okazał się bardzo trafiony :)

Na dwa paznokcie nałożyłam topper Trendy Colors # 05. Jest to bezbarwna baza z małymi heksami w kolorach: białym, żółtym, pomarańczowym, czerwonym i niebieskim.
Przyznam się, że nigdy nie słyszałam o tej firmie, natknęłam się na nią przypadkiem będąc w drogerii. Przed wejściem do niej zapowiedziałam sobie, że nie kupię żadnego lakieru. Cóż, złamałam postanowienie... ale po zobaczeniu dwóch cudownych topperów (tak, kupiłam jeszcze drugi, z innymi kolorami heksów) nie mogłam zrobić inaczej :)




Czy moje lubelskie zdobienie przypadło Wam do gustu? :)

29 komentarzy:

  1. Bardzo mi przypadło do gustu! Topper wygląda jakbyś go nakładała sondą :) Idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nakładałam go normalnie, chociaż i tak musiałam się go trochę ołowić... :)

      Usuń
  2. oo Lublin niedaleko odemnie w sumie ;)
    sliczne pazurki, fajne połączenie. Lubię ten safari

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdobienie ;) A fale wyglądają niezwykle efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszukiwarka Google pozwoliła mi zidentyfikować markę tego toppera - to nasz plebejski Ados:

    http://nailsrevolutions.blogspot.com/2013/09/ados-colors-trendy-numer-05.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Fale wyszły super!
    Ten topper wygląda jak Life o numerku 05, no ale skoro to Ados i to Ados, to ten sam lakier w innej buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze nie dopisałam - jak zwykle wszystkie te paznokcie idealnie do siebie pasują, lubię twoje miksy :)

      Usuń
  6. Bardzo przypadło do gustu, ten topper jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow wow i jeszcze raz wow! Zdolna dziewczyna z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne mani! Bardzo podobny top, jak nie taki, sam posiada w swojej ofercie firma Life z Super-Pharm. Mam go i chyba wyczaruje z nim jakieś mani. :) /P

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem na TAK :)
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne te fale! a taki sam topper chyba Life ma w swojej ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyszły cudownie :) I topper piękny :D
    A co do lublina to właśnie zastanawiam się nad studiowaniem tam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to fajnie :) Ja też biorę pod uwagę Lublin ;)

      Usuń
  12. Bardzo ładne zdobienie :) Ten topper jest piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No, czekałam na tę serię postów! :) ale gdzie te zabytki w tle? :D niby coś tam widać na pierwszym zdjęciu ;p
    a ten topper jest śliczny, fajnie wygląda na tym pastelku :) i takie naklejki fale by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, wiem, nie postarałam się :D Chodziłam cały czas z aparatem i robiłam zdjęcia na każdym kroku, a o paznokciach zapomniałam. Nie wiem jak to się mogło stać... Następnym razem się poprawię :D

      Usuń
  14. Idealne zdobienia :) Świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co ciekawego w Lublinie oglądałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. byłam raz w Lublinie, przepiękne miasto ^^
    co do paznokci to bardzo mi się podoba, świetne te fale ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja nigdy nie byłam w Lublinie. ale paznokcie bardzo fajne. od tego wibo przez fale po topper ;) ja mam go z life (ale jak ktoś już tu napisał też produkuje go ados, więc nic dziwnego, że są takie same :P)

    OdpowiedzUsuń
  18. falki cudowne :) zdarzyło mi się raz być w Lublinie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdobienie :-) Masz przepiękne dłonie i paznokcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne zdobienie, szczególnie te fale, a kolory cudne :D
    myślałam,że topper jest z Life.. jest chyba identyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne! Chyba będę trochę papugować! ;)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!