8 sierpnia 2014

Golden Rose Galaxy 21


Chciałabym zaprezentować Wam lakier, który nieodwracalnie mnie zauroczył. Widziałam jego swatche na blogach innych dziewczyn i tylko ślinka mi ciekła na jego widok. Co prawda mam go już w swojej kolekcji od kilku miesięcy, ale po prostu czekałam na odpowiedni moment by nałożyć go na paznokcie. Taki moment wreszcie nadszedł! :)



Serię Galaxy można opisać dosłownie jako zbiorowisko wszelkiego rodzaju drobinek, heksów i brokatu. Wcześniej pokazywałam Wam moją pierwszą, złotą sztukę z tej serii - KLIK, teraz pora na coś łagodniejszego, ale nie mniej szalonego i efektownego! ♥

Mowa o lakierze Golden Rose Galaxy # 21. Jest to różowa baza pełna złotego shimmera i złotego brokatu. Takie połączenie po prostu mnie urzekło! Pomimo ogromnej ilości drobinek, lakier wciąż wygląda delikatnie. Paznokcie pomalowane tym lakierem wyglądają schludnie, a przy tym cudownie się mienią :)




Jeśli chodzi o krycie - pierwsza warstwa zostawia mocno widoczne końcówki, druga jednak doskonale radzi sobie z zakryciem prześwitów. Lakier wysycha na piasek o mocno chropowatej fakturze, nie chaczy ona jednak ubrań i jest przyjemna w dotyku :)

Czas schnięcia jest krótki, trwałość o dziwo jest bardzo dobra. Bałam się, że lakier będzie szybko odpryskiwał, ale na szczęście tak się nie stało :) Jeśli jeszcze nie słyszałyście o tym pięknym brokatowym piasku i nie macie go w swojej kolekcji - sprawcie sobie go jak najszybciej. Naprawdę warto! :)





Czy Was też zauroczył? :)

19 komentarzy:

  1. bardzo ładny kolor, taki w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle nie przepadam za różami, to ten mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, miałam go kupić, ale jakoś do tej pory zwlekałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba najpiękniejszy piasek z tej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny - przypomina mi jeden z piasków Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie u Ciebie wygląda :) chciałabym go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor lakieru zdecydowanie nie mój, taki 'rybi' mi się wydaje...

    OdpowiedzUsuń
  8. cudo cudo cudo! ja się jakoś na niego nie zdecydowałam, ale jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piasków nie lubię, ale ten skradł moje serducho ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiekny. ilez to ja czasu juz go kupic nie moge xd

    OdpowiedzUsuń
  11. oj, mnie zauroczył! muszę go zdobyć niebawem :))

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!