23 sierpnia 2014

Projekt kwiaty - dowolnie wybrany.


Nadszedł ostatni tydzień Projektu Kwiaty organizowanego przez RedRouge. Te 6 tygodni minęło strasznie szybko, sama nie wiem kiedy. Wiem za to jedno - takie paznokciowe projekty zawsze są super zabawą i okazją do wypróbowania nowych technik malowania i ozdabiania paznokci. Chyba w całym moim życiu nie namalowałam większej ilości kwiatów niż w ciągu tych kilku tygodni. Cieszę się, że wreszcie nie jestem już taka zielona jeśli chodzi o pracę z farbkami akrylowymi. Coś czuję, że kwiatowe mani będą się teraz pojawiać na moim blogu znacznie częściej... :)

Tymczasem zapraszam Was do obejrzenia zdobienia, które przygotowałam :)




RedRouge w ostatnim tygodniu projektu pozostawiła wszystkim uczestniczkom olbrzymie pole do manewru. Każda z nas mogła wybrać jakikolwiek kwiat i odtworzyć go w dowolny sposób na paznokciach. Ja pomyślałam sobie, że zrobię malutkie czarne kwiatuszki. Wbrew pozorom, namalowanie małych elementów wcale nie jest takie łatwe, a ja chciałam sprawdzić czy podołam temu wyzwani.

Oczywiście kwiatuszki wykonałam przy pomocy czarnej farbki akrylowej i cienkiego pędzelka. Co prawda nie wykazałam się olbrzymią precyzją, ale za to udało mi się namalować coś co kwiaty przypomina, także moje zamierzenie zostało spełnione :)




Ale same kwiatuszki były by przecież nudne! Dlatego połączyłam je z różnymi lakierami tworząc taki skromny miks. Na kciuku i małym palcu mam dwie warstwy czerni od Safari, na paznokciu palca serdecznego możecie zobaczyć również dwie warstwy przecudownego iskrzącego piasku Essence Colour & Go # 165 Here's My Number, natomiast za bazę pod kwiatuszki posłużył mi liliowy lakier BK z Born Pretty Store o numerku 10.




 Co sądzicie o tym mani? :)

19 komentarzy:

  1. podoba mi się, ta czerń jest boska.
    Pozdrawiam emm

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest MEGAAAA!!!!!! Strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle - mani wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha a ja na pierwszy rzut oka patrzę i się zastanawiam gdzie te kwiatki? :) ale fajnie wyszło, podoba mi się też ten piasek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, podczas malowania zdałam sobie sprawę, że będzie ciężko poznać, że to kwiatki :D

      Usuń
  6. świetne kwiaty ^^ podobają mi się takie miksy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny mix, szkoda, że ja nie mam takich ciekawych wizji na swoje paznokcie. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Najładniejsze miksy zawsze u Dziagusi. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, że już koniec projektu, fajna zabawa była... ślicznie Ci wyszły kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to cieszę się, że będą częściej u Ciebie gościć takie motywy... Mam ochotę zmienić mema z 'you do it wrong' na 'you do it right!' :D Przepiękne to zdobienie jest!

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!