17 sierpnia 2014

Projekt Kwiaty - kwiat tropikalny.


Moje tropikalne kwiaty stworzone do Projektu Kwiaty organizowanego przez RedRouge :)



Niestety opuściłam ostatni, czwarty tydzień projektu, w którym do namalowania był kwiat wiśni. Po części stało się tak dlatego, że nie starczyło mi czasu na zmalowanie zdobienia, a po części dlatego, że po prostu nie miałam na nie weny. Kolejnego tygodnia już nie chciałam opuszczać, a z resztą to właśnie ten obecny najbardziej mnie zainteresował, bo jego głównym tematem są kwiaty tropikalne. Nigdy nie malowałam takowych na paznokciach i byłam bardzo ciekawa czy w ogóle im podołam. Na szczęście nie było aż tak źle i w sumie jestem zadowolona z efektu końcowego :)

Przy okazji przygotowałam krótki tutorial. Myślę, że poszczególne kroki na zdjęciach zostały przekazane jasno, więc nie wymagają szczególnych tłumaczeń :)




Jako bazę pod zdobienia wykorzystałam lakier Bell Fashion Colour nr 802 w pięknym jasnozielonym kolorze. Następnie całe kwiatowe zdobienie zostało przeze mnie wykonane farbkami akrylowymi. Muszę przyznać, że pomimo małego doświadczenia z farbkami, chyba zacznę się do nich przekonywać, bo naprawdę świetnie się z nimi współpracuje :)




Do namalowania kwiatów tropikalnych na paznokciach zainspirował mnie ten kwiat na zdjęciu obok. Niestety nie mam pojęcia o nazwie i gatunku, ale zdecydowanie zauroczył mnie on swoim kształtem i żywymi kolorami.

Ah, szkoda tylko, że w naszym klimacie nie rosną takie piękne rośliny :)






 Jak Wam się podobają te kwiaty? :)

20 komentarzy:

  1. ile pracy:D a efekt oszałamiający! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super :)
    ja tylko żałuję, że zbyt późno dołączyłam do blogosfery, by się załapać na ten projekt :/ Daleko mi co prawda do Was, z zachwytem oglądam fotki waszych prac, ale fajna zabawa z takim "wyzwaniem" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te kwiaty, inne niż wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, uwielbiam Twoje zdobienia! Są takie urocze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Szkoda, że ja nie mam talentu do takich zdobień.

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie! fajowym akcentem są te zielone maziaje pomiędzy kwiatkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Chciałam właśnie coś dodać, żeby nie zostawić zbyt dużo wolnego miejsca :)

      Usuń
  7. piękne kwiatuchy! ja muszę swoje farbki odkurzyć i spróbować coś zmalować ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba właśnie się zakochałam. Wow, wow,wow,wow, wow, wow, wow, wow,wow,wow, wow, wow
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  9. Co następne zdobienie to lepsze,uwielbiam twój blog! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! :) Staram się ciągle rozwijać :)

      Usuń
  10. Mistrzostwo :) przepiękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i takie pastelowe. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę to pracochłonne, lecz warte efektu. Lubię takie zabawy, ale nie miałabym chyba aż tyle cierpliwości :) podziwiam za fantazję i chęci!!!

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!