2 sierpnia 2014

Projekt Kwiaty - stokrotka.


Jako, że trzeci tydzień Projektu Kwiaty u RedRouge powoli dobiega końca - pora na zaprezentowanie mojego zdobienia. Tym razem, kwiatem do odtworzenia na paznokciach była stokrotka. 

Stokrotkowe zdobienia wykonywałam już kilkukrotnie. Przede wszystkim przyjemnie mi się je maluje, no i bardzo dobrze czuję się z takim mani na paznokciach. Cieszę się, że mogłam stworzyć z tymi kwiatuszkami kolejne zdobienie. Same zobaczcie co mi wyszło! :)




Długo zastanawiałam się nad połączeniem kolorystycznym, w końcu zdecydowałam, że granat i biel będą najlepsze. Na początku więc pomalowałam paznokcie granatowym Golden Rose Selective # 74, niestety aparat nie złapał delikatnych turkusowych tonów tego lakieru. Na paznokciu palca serdecznego zaś możecie zauważyć biały piasek Ados Texture Effect # 01.
Gwiazdy dzisiejszego zdobienia czyli stokrotki zagościły na dwóch paznokciach - środkowym i kciuku. Do ich namalowania posłużył mi cienki pędzelek, biały lakier Diadem F-28 i żółty Bell Wear Glam # 03 do namalowania środków kwiatów. Dla większej spójności zdobienia dodałam jeszcze dwa małe złote ćwieki. Całość pokryłam topem, który trochę zbąblował - najwidoczniej to była jego reakcja na upał.




Co sądzicie? :)

25 komentarzy:

  1. Moja mama ma koszulkę w taki wzorek :D (te same kolory tez).
    Bardzo ładnie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne ;)
    Moje jak na złość przy 4 próbach wyjść nie chciały :/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne! powiedziałabym, że są urocze jak to stokrotki, ale też eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O właśnie, eleganckie zestawienie. Bardzo mi tu pasuje ten piasek. Całość ładnie ze sobą współgra.

    OdpowiedzUsuń
  5. ah, ten biały piaskowy Ados! :D uwielbiam go ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się :) Piasek z tym granatem bardzo ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdobienie! stokrotki piękne :)) zaciekawił mnie biały piasek - fajnie się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten biały piasek jest naprawdę świetny :)

      Usuń
  8. fajne, bo wszystko tak do siebie pasuje. i ten morski granat i ten piasek do stokrotek i te ćwieki :) bardzo ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne mani. :) Wszystko tak fajnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie to wygląda z granatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :) sama bardzo lubię stokrotki na pazurkach, pewnie wkrótce pojawią się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna kompozycja ;-) Zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam Twoje stokroteczki :) fajnie z dodatkiem tego Adosa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne są te Twoje stokrotki a tło idealnie do nich pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne mani!!! świetne zestawienie kolorów, faktur i wzoru

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne, starannie pomalowane :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Twoje miksy, są przeurocze i starannie dobrane. Idealne zdobienie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, bardzo miło mi to słyszeć! :)

      Usuń
  18. świetnie wyglądają stokrotki na tym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Biały piasek bardzo pasuje do kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten piasek jest przecudowny!

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!