27 sierpnia 2014

Retro.


Czy Wam też sierpień zleciał tak bardzo szybko? Ja ostatnio nie mam na nic czasu, a kiedy już go znajdę  - brakuje mi chęci na zrobienie czegokolwiek. Jak na razie wszystko kręci się tylko wokół kursu na prawo jazdy, potem dojdzie jeszcze szkoła. Mam nadzieję, że do tego czasu uda mi się zorganizować i wszystko będzie z powrotem chodzić jak w zegarku :)


Przechodząc do konkretów, na dzisiaj przygotowałam dla Was pozornie skromne mani, które jednak kryje w sobie potencjał ^^





Bardzo lubię nosić lakiery w odcieniu nude, a ten przybrudzony nudziak Golden Rose Rich Color # 05 jest póki co moim ulubieńcem. Dzięki szerokiemu pędzelkowi bardzo dobrze nakłada się go na paznokcie, kryje przy dwóch cienkich warstwach (lub nawet jednej grubej) i szybko schnie. Po prostu nie da się go nie lubić! Zainteresowanych odsyłam do jego dokładniejszej recenzji TUTAJ :)




Tym razem nudziak posłużył mi jako baza pod zdobienie, które w końcowym efekcie wpasowało się w styl retro, chociaż według mojego pierwotnego pomysłu wcale mi o to nie chodziło.
Jego wykonanie jest banalnie proste, wystarczy namalować kilka kresek i gotowe! Ja swoje namalowałam przy pomocy cienkiego pędzelka, bordowego lakieru Wibo Trend Edition Pure Beauty # 2 oraz czarnego Safari. Całość utrwaliłam topem matującym, co moim zdaniem dało fajny efekt :)



 Im mniej... tym lepiej, prawda? :)

33 komentarze:

  1. Piękny efekt! Uwielbiam mat <3 /P.

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi to zdobienie kojarzy się z indianami i indiańskimi motywami :D ale bardzo fajnie to wygląda.
    a do tego bardzo podoba mi się motyw czegoś na kształt trójkątów w tym miejscu paznokcia, sama nawet niedawno miałam tego typu zdobienie na swoich paznokciach i mam ochotę na kolejne w tym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam napisać dokładnie to samo, co Zu :) ale ja wszędzie doszukuję się jakichś indiańskich motywów :D myślę, że najwięcej uroku dodaje tutaj właśnie mat!

      Usuń
    2. Teraz jak się tak przyglądam temu mani to też dostrzegam w nim indiańskie motywy :D

      Usuń
    3. Dziagusia. widzisz, masz indiańską duszę i tyle ;)

      Usuń
    4. Haha, no na to wygląda :P

      Usuń
  3. Fajne! Nawet do pracy się nada - pewnie w przypływie chwili podkradnę;) Ja ostatnio z tej serii zakochałam się w GR Rich Color 102 - taki szarak z lekkim odcieniem różu, piękny! polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie świetnie to pasuje do siebie! :) A matowy efekt w takim wydaniu bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eleganckie ;) Kolorami kojarzy mi się z Wielką Brytanią nie wiem czemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne, choć proste zdobienie. :)

    A jak tam idzie Ci kurs na prawko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze :) Wyjeździłam już prawie 20 godzin jazd, a we wrześniu czekają mnie egzaminy :)

      Usuń
    2. W takim razie życzę powodzenia na egzaminach :)

      Usuń
  7. Ciekawy pomysł i fajny odcień różu - taki mocno przygaszony.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak, ten matowy top coat zrobił świetną robotę! A i ten brązik bardzo ładny, muszę mu się przyjrzeć jak będę następnym razem przy wyspie GR :) Ogólnie świetny efekt i według mnie w stylu boho bardzo też :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie to wygląda. Fajny pomysł.
    pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialnie to wygląda w macie!

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi sie :) I mat zdecydowanie tu się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  12. prosto, ale bardzo efektownie :) bardzo mi się podoba takie zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszło super, mat, te kreski, ukradnę pomysł na pewno, jako mani biurowy.

    OdpowiedzUsuń
  14. IDEALNE! Stonowane, a mimo to takie ciekawe :D Powiem Ci szczerze że zazwyczaj nudziaki mnie po prostu... nudzą ;) ale na Twoich paznokciach wygląda cudownie! I mat wszystko wykończył perfekcyjnie, bomba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Jak widzisz lakiery nude nie zawsze muszą być nudne :)

      Usuń
  15. Ciekawie to wszystko wygląda. Niby banalnie proste, ale efekt bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. takie banalne... a takie ładne :D zawsze zadziwisz jakims super polaczeniem, chociaz na prawde ono jest bardzo oczywiste.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Sama się zdziwiłam, że z takiego prostego mani powstało coś naprawdę fajnego :)

      Usuń
  17. Prawda, prawda, mało, skromnie, a jakże efektownie! I kolor faktycznie świetny.

    OdpowiedzUsuń
  18. prawda, prosto i efektownie! można kombinować z różnymi wersjami kolorystycznymi :) muszę u siebie tak spróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Można zmienić kolory wg swojego uznania. Czekam na Twoją wersję :)

      Usuń
  19. fantastyczne! takie indiańskie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest mega prosto a ja się po prostu zakochałam! Wygląda to genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne wzorki ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!