18 września 2014

Lovely Classic 160


Kurczę, nagromadziło mi się tutaj sporo zaległości! :( Ostatnio nie mogę znaleźć czasu na blogowanie, a co najgorsze - nie mam weny na pisanie postów. Nawet jeśli mam przygotowane zdjęcia, kompletnie nie mogę się zabrać do tego, by coś do Was naskrobać...

Ale... przechodząc do przyjemniejszych rzeczy - udało mi się jakoś ogarnąć i na dzisiaj przygotowałam swatche pięknego delikatnego różu z Lovely :)





Lovely Classic # 160 to lakier o kremowym wykończeniu w kolorze jasnego różu. Na zdjęciach wygląda na typowy baby pink, w rzeczywistości jest jednak odrobinę ciemniejszy. Przyznam, że od dłuższego czasu szukam dobrze kryjącego rozbielonego różu i póki nie udało mi się jeszcze znaleźć mojego ideału. Prezentowany dzisiaj lakier rozbielonym różem nie jest, za to ma bardzo słodki i uroczy cukierkowy odcień.

Konsystencja jest dobra, bardziej gęsta. Dzięki szerokiemu pędzelkowi emalia idealnie rozprowadza się po płytce nie zalewając przy tym skórek. Krycie lakieru jest świetne - wystarczą dwie nie za grube warstwy. Całość szybko schnie i ładnie się błyszczy :)



Co sądzicie o tym odcieniu? :)

20 komentarzy:

  1. Jest śliczny!
    Bardzo lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaak, piękny, w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cukiereczek :D raczej nie mój kolor, ale może pod jakieś zdobienie... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, to totalnie nie mój typ. Ale na kimś, jak najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek jest przepiękny ! uwielbiam te lakiery od Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy ♥ Twoje pazurki świetnie z nim wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie kolory! śliczny jest

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny, taki słodki :) a on ma w sobie trochę takich fioletowych tonów, czy to tylko mój telefon go tak pokazuje ;) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, fioletowych tonów to on raczej nie ma ;)

      Usuń
    2. kurczę, to chyba będę musiała mu się bliżej przyjrzeć w rossmannie. bo tak myślę i myślę i chyba nie mam nic podobnego w swoich lakierowych zbiorach :)

      Usuń
  9. cukierkowy;) takie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. szukam takiego różu już bardzo długo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie takiego różu szukałam! Jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny kolorek, bardzo mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!