11 września 2014

Models Own True Blue


Uwaga, werble!
Oto pierwsza modelka prezentowana na moim blogu! :)




Od pewnego czasu lakiery Models Own są moim największym lakierowym marzeniem. Już kilkakrotnie byłam bliska ich kupna przez internet, ale ciągle coś stawało mi na drodze i odwlekałam zakupy w czasie. Miesiąc temu, podczas wakacji pierwszy raz zaszłam do TK Maxxu gdzie, ku mojej radości, ujrzałam na półce dwa piękne lakiery Models Own - niebieski oraz pomarańczowy w cenie 15 zł każdy.




W pierwszej kolejności chciałabym Wam zaprezentować niebieską sztukę - Models Own True Blue. Nie jestem w stu procentach pewna tej nazwy, ponieważ lakier nie miał naklejki, ale sądząc po swatchach w sieci - jest to właśnie odcień True Blue :)

Lakier ma dosyć pospolity niebieski odcień wpadający odrobinę w granat. Nie mam w swojej kolekcji zbyt wielu lakierów w podobnym kolorze, bo jeśli chodzi o noszenie niebieskości na paznokciach wybieram raczej te jasne odcienie. Pomimo to, nosząc ten lakier czułam się naprawdę dobrze. 
Konsystencja lakieru oceniam na dobrą, raczej gęstą. Chcąc mieć równo pomalowaną płytkę trzeba naprawdę bardzo szybko machać pędzelkiem, bo lakier w ekspresowym tempie zastyga, a wtedy nie ma mowy o żadnych poprawkach. Kryje po dwóch cienkich warstwach i jak już wspomniałam, szybko schnie. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie bąbelki, które wyskoczyły na paznokciach zaraz po ich pomalowaniu...



Marzenie spełnione - pierwsza modelka przetestowana! Co o niej sądzicie? Lubicie lakiery Models Own? :)

* * * 

Jeszcze słówko z innej beczki. Niedawno wspominałam tutaj na blogu, że robię kurs na prawo jazdy. No więc chciałabym się Wam czymś pochwalić. Wczoraj zdałam egzamin teoretyczny i to na max. punktów! Sama nie mogłam w uwierzyć gdy zobaczyłam wynik na monitorze :D
Za dwa tygodnie czeka mnie egzamin praktyczny. Jestem dobrej myśli! :)

23 komentarze:

  1. Świetny kolor :) Gratulacje ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję egzaminu! :) I trzymam kciuki za praktyczny, na pewno pójdzie Ci świetnie :)
    Modelka ładna, lubię takie niebieskości, przypomina mi trochę Pacific Blue od Sally Hansen.
    Ja też dorwałam modelkę w TkMaxxie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że dam radę, ale na razie nie chcę zapeszać :)

      Usuń
  3. Gratulacje egzaminu no i kciuki na następny :) Fajny kolorek, moje modelki też bąbelkują, niestety. A pastele fatalnie się nakładają, chociaż to problem nie tylko z MO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Ja nienawidzę kiedy lakiery mi bąbelkują...

      Usuń
  4. tych lakierów nigdy nie miałam, ale kolor prezentuje się ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny kolor! Niebieski rządzi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakier śliczny :) Też robię kurs, ale dopiero jazdy zaczynam... Powodzenia na praktyce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie kolory! piękny granat :) ps. powodzenia z praktyką! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny odcień! <3 ja mam dwie neonowe Modelki do przetestowania :)
    no i gratuluję zaliczonej teorii, teraz tylko jazda! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Zostało mi jeszcze kilka godzin jazd, a potem egzamin. Mam nadzieję, że będzie dobrze :D

      Usuń
  9. No kolorek to jest genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny jest :)) też miałam z nim doczynienia, również był zakupiony w tkmaxie i miał nazwę na folii, która została wyrzucona.. też obstawiałam, że może to być true blue :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze, nie wiem czy nie widziałam go u siebie w TK Maxxie jakieś 2 tygodnie temu... Śliczny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny niebieściak :)
    gratuluję i powodzenia na praktycznym :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!