21 września 2014

Wielki powrót czerwieni.


Nigdy nie byłam fanką noszenia czerwieni na paznokciach. Owszem, zawsze uważałam, że czerwień prezentuje się niezwykle klasycznie i elegancko, ale bardziej podobała mi się u kogoś, za to kompletnie nie widziałam tego koloru na swoich paznokciach.
Stąd tytuł posta - nagle nastąpiła jakaś wielka zmiana i czerwone paznokcie bardzo mi się spodobały! Dlatego postanowiłam zrobić mani właśnie z czerwienią w roli głównej. Zapraszam dalej! :)




Czerwień, której użyłam to lakier pochodzący z limitki niedostępnej już w sklepach - Essence A New League # 01 My Retro Jacket's Red. Konsystencją przypomina żelka, kryje całkiem dobrze przy dwóch cienkich warstwach. Co prawda miałam wrażenie, że końcówki delikatnie prześwitują, jednak nie rzucało się to w oczy, więc nie dodawałam na paznokcie kolejnej warstwy. Lakier wysycha szybko i ma naprawdę piękny połysk.

Krwistą czerwień przełamałam jogurtowym lakierem Golden Rose Jolly Jewels # 110 z większymi czerwonymi i mniejszymi granatowymi heksami. Jest to chyba pierwszy lakier JJ, który kupiłam i do tej pory mój ulubiony :)




Takie połączenie czerwieni z jogurtowym Jolly Jewelsem bardzo przypadło mi do gustu, a Wam? :)

28 komentarzy:

  1. Piękne połączenie. Bardzo lubię czerwień na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czerwień i bordo na paznokciach. Od jakiegoś czasu myślę o zakupie tego JJ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie baaardzo mi się podoba :) Mam ochotę na czerwień ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja tego jj akurat nie mam, bo jakoś średnio mi się podobał zawsze. za to w sumie zestawiony z czerwienią (albo może z bielą?) ładnie wygląda :)
    a co do samych czerwieni to najbardziej lubię takie jaskrawe albo pomidorowe :p no albo bordo

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne połączenie, chociaż ja za czerwienią nie przepadam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jeszcze do niedawna za nią nie przepadałam ;)

      Usuń
  6. bardzo ładne połączenie ;) super podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam połączenie czerwieni z tym jogurtem ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. haha mam ostatnio zupelnie tak samo! podobaja mi sie czerwone paznokcie i do lask wracaja wszystkie moje czerwone lakiery ;p
    sliczne polaczenie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten odcień czerwieni, ale z tymi dodatkami jest dużo bardziej 'luzacka';)

    OdpowiedzUsuń
  10. czerwień śliczna, ale zakochałam się w tym JJ <3

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam czerwienie na paznokciach ;) piękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się to połączenie podoba! :D
    a czerwieni już daawno nie miałam na pazurkach ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Połączenie jest świetne, JJ rozładował tę klasykę :) Ja też ostatnio wracam do czerwieni, przyczyniły się do tego paznokcie ze zdobieniami na mecze siatki, lubię u siebie czerwień!
    Ten JJ kilka razy już brałam do ręki przy wizytach w GR i wciąż go nie kupiłam, sama nie wiem, czemu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny odcień czerwieni, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czerwone paznokcie są super! Fajnie że Ci się spodobały :) Bardzo fajne połączenie z tym JJ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie krwiste czerwienie ;) ten JJ też mam i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne połączenie! ostatnio samą mnie naszło na czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne połączenie ;) JJ kojarzy mi się z makami ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia, przepiękne paznokcie i bardzo ładne połączenie :) Nie przyszłoby mi takie do głowy, a tu proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się ten lakier z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!