3 września 2014

Z kropkami na koniec świata.


... a może nawet dalej! ♥




Kropki na paznokciach to coś co chyba nigdy mi się nie znudzi. Wykonanie ich jest proste i nikomu nie powinno przysparzać problemów. Wystarczy tylko kilka ruchów sondą i zdobienie gotowe! Nie ma nic prostszego :)




Ja postanowiłam nie tylko namalować kilka kropek, ale wręcz pokryć nimi całe moje paznokcie, stworzyć totalne kropkowe szaleństwo! A, że kropki na paznokciach po prostu uwielbiam - czym prędzej zabrałam się do pracy. Do wykonania zdobienia użyłam lakierów w odcieniach różu, czerwieni i brązu, z czego w końcowym efekcie wyszło słodkie połączenie właśnie tych kolorów :)

Mówiąc ściślej użyłam takich lakierów jak:
- jasnoróżowego Lovely Classic # 160
- ciemnoróżowego Lovely Classic # 155
- czerwonego Wibo Trend Edition Pure Beauty # 2
- ciemnobrązowego Golden Rose Paris # 112
- brązowego ze złotymi drobinkami Wibo Glamour Nails # 2




Przyznam, że takiego mani jeszcze nigdy wcześniej nie nosiłam, a namalowanie tylu kropek okazało się niezłym wyzwaniem. Szczególnie jeśli chodzi o czas, jaki zajęło mi ich namalowanie oraz na zakres mojej cierpliwości. Ale było warto! :)



Jak Wam się podoba to moje słodkie kropkowe szaleństwo? :)


20 komentarzy:

  1. Na koniec świata i jeszcze dalej! :D od razu mi się z tym skojarzyło ^^ Też uwielbiam kropki ;) Gratuluję cierpliwości, bo narobiłaś ich całkiem niezłą liczbę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, kropek wyszło naprawdę sporo! :)

      Usuń
  2. Ale bomba! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. poproszę takie mani <3
    cu-do-wne ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się taki manicure. :) Kilka razy próbowałam zrobić coś takiego, ale jeszcze nigdy mi nie wyszło :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł. Podoba mi się :) Ja mam problem z kropkami lewą ręką na prawej, pacam nie tam, gdzie chcę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak czasem zdarza, ale na lewej ręce - jestem leworęczna :)

      Usuń
  6. woow, chyba jeszcze takiego kropkowego mani to nie widziałam, cudo! :) kropko-szał! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się takie szaleństwo :)) bardzo fajny efekt i kolory!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kropki bardzo fajne :) chociaż gdybym miała robić to u siebie, to postawiłabym tylko na kropkowy akcent na dwóch paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie zgrane kolorystycznie, podoba mi się pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja bym wolała troszkę inne kolory, tzn np. same odcienie różu :) w wakacje nawet nosiłam coś takiego, tylko w odcieniach niebieskiego i na stopach ;) więc jeśli chodzi o kropki, to jak najbardziej jestem na tak :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł wspaniały i genialne wykonanie ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://kokosowaada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. kropki zawsze spoko :D ale się musiałaś nakropkować, świetne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To się troszkę nakropkowałaś :D Ale efekt końcowy wyszedł naprawdę bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyszło prześwietnie :) uwielbiam kropaski :D

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!