9 października 2014

Wibo Granite Sand 3


Pewnie wiecie już, że marka Wibo wypuściła na rynek nową jesienną serię piasków - Granite Sand. Nie są to jednak zwyczajne piaski, które w swojej ofercie ma już prawie każda kosmetyczna firma. Wibo stworzyła coś co wielu osobom (również mnie) kojarzy się z lakierami Kiko z serii Cupcake - z tym wyjątkiem, że polska firma nie zaszalała aż tak bardzo z kolorami. Tak właściwie to nie ma się co dziwić, w końcu to jesienna seria :)




W Rossmannie możemy znaleźć 5 piaskowych lakierów o szaroburych barwach, ja zdecydowałam się na kupno jednej sztuki - Wibo Granite Sand # 3 w kolorze ceglastej czerwieni z piaskowymi drobinkami w kolorze czarnym i czerwonym. Konsystencja lakieru jest gęsta, jednak jego aplikacja jest naprawdę bardzo przyjemna i nie powinna sprawiać nikomu większych problemów. Średniej wielkości pędzelkiem łatwo się operuje, możliwe jest wprowadzanie poprawek bez obaw o ściągnanie się lakieru. Już jedna nie za gruba warstwa bardzo dobrze pokrywa płytkę i właściwie nakładanie drugiej warstwy nie jest konieczne. Ja jednak to zrobiłam, ponieważ kolejna warstwa podbiła kolor i wyostrzyła fakturę lakieru.




Całość wysycha bardzo szybko, lakier nie jest gumowy, a piaskowa faktura jest widoczna od razu. To co najbardziej podoba mi się w tej serii to to, że piaskowe drobinki są naprawdę duże i po bliższym przyjrzeniu się rzeczywiście wyglądają jak prawdziwy piach! Faktura owszem jest mocno wyczuwalna, ale przyjemna w dotyku, nie zadzierająca ubrań.

Lakier trzymał się na moich paznokciach długo bez żadnych uszkodzeń i odprysków. Dlatego jego trwałość uważam za bardzo dobrą. Sytuacja ze zmywaniem przedstawia się tak jak z każdym innym lakierem piaskowym. Szczerze mówiąc, trochę się tego obawiałam, ale na szczęście lakier stawia tylko drobny opór przy zmywaniu, dlatego też metoda foliowa nie jest konieczna :)



Macie już jakiś lakier z tej serii? Jak Wam się podoba ten? :)

19 komentarzy:

  1. Lubie piaseczki ten jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie u Ciebie wygląda, zaczynam mieć na nie coraz większą ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki ładny, neutralny kolor :) I do tego piaseczek..

    OdpowiedzUsuń
  4. Próbowałaś może lakierów o fakturze skóry? Z tego co pamiętam też z Wibo ;) ciekawi mnie ten efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, Wibo wypuściło serię lakierów o skórzanym efekcie. Mnie jakoś do nich nie ciągnie, nie mam żadnego z nich i pewnie nie będę mieć :)

      Usuń
  5. Nie w moim stylu, struktura mi nie pasuje. I całe szczęście, mały odwyk się przyda :) Ale u kogoś już jak najbardziej tak.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda fajnie ale nie wiem czy chciałabym go mieć u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem ta seria jest niesamowita i jak tylko wpadnę do Rossmanna to kupię wszystkie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. przyjemny jesienny kolorek, u mnie dzis nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z truskawkowym shakiem mi się kojarzy, bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No rzeczywiście wygląda jak truskawkowy shake! :)

      Usuń
  10. Mi niestety ta seria do gustu nie przypadła

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny, cała kolekcja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam nr 5, jakoś na inne nie mogłam się zdecydować, ale teraz mnie przekonałaś do tego kolorku :) pięknie u Ciebie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam fiolecik z tej serii ale chętnie przygarnęłabym wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda mega ciekawie, jednak lakierów z Wibo nie lubię i raczej się na niego nie skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten o nr 5 i jestem z niego bardzo zadowolona :) A nad tym też się zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!