18 października 2014

Geometria w lekkim wydaniu.


Uwaga, oto kolejne zdobienie z bielą w roli głównej! Ale póki co ostatnie :)
Ogółem lubię nosić jasne, pastelowe lakiery na paznokciach. Zdobienie, które na dzisiaj przygotowałam idealnie wpasowuje się w te kryteria.

Od razu uprzedzam, że mam tylko dwa zdjęcia... Reszta niestety wyszła kiepsko i nie nadawała się do pokazania. Cóż, dwa muszą wystarczyć :)




Bazą jest oczywiście biały lakier Golden Rose Paris # 04. Kiedy wysechł, nakleiłam wcześniej pocięte kawałki tasiemki na paznokcie w taki sposób, aby stworzyły wzór trójkąta, który następnie wypełniłam moim ulubionym pistacjowym lakierem z kolorowymi drobinkami Manhattan Lotus Effect # 71S. Należy pamiętać, aby oderwać tasiemkę od razu, póki lakier jest mokry, wtedy nie postrzępimy brzegów i nie zniszczymy sobie mani na dzień dobry :) 

Taki delikatny efekt już mi się podobał, ale na koniec zdecydowałam się dodać jeszcze małe kropeczki wokół pistacjowych trójkątów. Wykonałam je przy użyciu malutkiej kuleczki sondy i czarnego lakieru Safari


Jak Wam się podoba taki delikatny mani? :)

23 komentarze:

  1. Fajny pomysł na wzorek, wygląda bardzo czysto i schludnie. Inspiruje :) Może kiedyś coś podobnego sklecę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) spróbj, chętnie zobaczę Twoją wersję :)

      Usuń
  2. Taka drobna rzecz, a tak elegancko wygląda. Naprawdę świetny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe zdobienie :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  4. mi też się podoba :) no i ten śliczny manhattan! choć te czarne kropki moim zdaniem sprawiają, że już właśnie wcale nie jest tak delikatnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Manhattan jest przepiękny! Czarne kropeczki dodały pazura :D

      Usuń
  5. bardzo fajne pazurki - też lubię pastelowe i białe kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mega :D uwielbiam proste i efektowne zdobienia :) ten Manhattan jest śliczny, a dodatek kropeczek pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie! bardzo mi się podoba :) delikatnie, ale bardzo ciekawie.. piękny ten Manhattan :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega to wyszło! Manhattan cudny! Dorwałam w końcu biały lakier, cała szczęśliwa że mam to cudo zaczęłam malować paznokcie a tu ledwo co go widać... Pomyliłam numerki albo po prostu nie zwróciłam na nie uwagi i kupiłam 03... Tragedia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) oj szkoda... mi też często zdażają się takie głupie pomyłki :)

      Usuń
  9. Dwa, ale porządne i piękne (zdjęcia) :)
    Co do paznokci... mogę kiedyś zgapić? Bardzo mi się podoba! Najchętniej teraz bym zrobiła, ale dopiero co pomalowalam paznokcie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) No jasne, że możesz zgapić! Czekam na Twoją wersję z niecierpliwością :)

      Usuń
  10. Super zdobienie! Uwielbiam taka prostotę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajnie to wyszło! Kropeczki nadały wszystkiemu jeszcze lepszego klimatu, takiego pazura ;) super geometryczne zdobienie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo prroste mani a jakie efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdobienie :) Coraz bardziej zakochuję się w tym lakierze z Manhattanu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł na zdobienie ;) podoba mi się ;) mam tego Manhattanka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. skromny i uroczy mani :) lubię takie!

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!