22 października 2014

Jesienny fiolet od BeBeauty


Po ostatnich delikatnych zdobieniach nabrałam ochoty na pomalowanie paznokci jakimś wyrazistym lakierem. Mój wybór padł na niedawno zakupiony w biedronce lakier BeBeauty. Chcecie wiedzieć jak owe cudo się sprawuje? Zapraszam dalej :)




Lakier ma przepiękny kolor - idealny na obecną porę roku! 
Właściwie ciężko go jednoznacznie określić. Na zdjęciach odcień mocno wpada w fiolet, w buteleczce natomiast można w nim jeszcze zauważyć brązowe tony. Dodatkiem, który sprawia, że lakier ma w sobie wiele uroku jest drobny srebrny shimmer. Ja niespecjalnie przepadam za takim wykończeniem i z reguły trzymam się od takich lakierów z daleka. W tym przypadku natomiast muszę szczerze przyznać, że shimmer pasuje do tego lakieru idealnie! Bez niego byłby chyba zbyt... zwyczajny :)




Konsystencja lakieru jest dobra - nie za rzadka i nie za gęsta. Pędzelek jest długi i spłaszczony, dzięki czemu aplikacja produktu to bułka z masłem. Ogromną zaletą lakieru jest jego krycie. Już jedna warstwa daje całkiem przyzwoity efekt, jednak dla podbicia koloru warto także pokryć płytkę paznokcia drugą warstwą. Czas schnięcia jest szybki. Ciężko jest mi się wypowiedzieć o trwałości, ponieważ nosiłam lakier zbyt krótko bym mogła wyciągnąć jakiekolwiek wnioski.



Na początku podchodziłam do biedronkowych lakierów sceptycznie. Teraz już wiem, że bezpodstawnie. Ten bardzo mi się spodobał i z pewnością będę do niego wracać :)

A Wy co o nim sądzicie? :)

18 komentarzy:

  1. podoba mi się! :) Taki jesienny - akurat na teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ten kolor, ale nie dla mnie - już parę razy złapałam się na tym, że paznokcie pomalowane na taki kolor szybko idą do zmycia, żle mi się go nosi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie shimmer dodaje mu sporo uroku! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda całkiem ciekawie :)
    ja parę razy kupowałam w biedronce lakiery bell air flow i zawsze były w porządku, za to raz kupiłam ladycode i tak beznadziejnie krył, że w końcu się wkurzyłam i go wyrzuciłam... :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jaki piękny kolor! Uwielbiam takie. A już na jesień to mus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Póki co, to taki mój jesienny ideał :)

      Usuń
  6. o dziwo wpadł mi w oko ;) idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trwałość też mają bardzo dobrą! Ostatnio miałam nim pomalowane paznokcie, a 2 pazurki u każdej ręki innym lakierem i ten inny już po 3 dniach mi zaczął odpryskiwać i ścierać się, a ten Biedronkowy bez szwanku wytrzymał ponad tydzień! byłam zszokowana. Co prawda nie myłam w tym czasie naczyń, ani nie grzebałam za dużo we wodzie z jakimiś środkami chemicznymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, no to super, że te lakiery BeBeauty mają taką świetną trwałość :)

      Usuń
  8. kolor przepiękny na jesień. Ja również nie przepadam za shimmerami, ale podzielam Twoje zdanie- byłby taki nijaki, zwyczajny bez niego ;)

    Pozdrawiam i zapraszam na DIY paznokcie akrylowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że już na wyprz go nie było :( Mam zatem inny kolor :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem przyjemny kolorek na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!