14 października 2014

Malunki w stylu aztec.


Przy okazji swatchy białego lakieru Golden Rose Paris # 04 wspominałam, że napadła mnie ogromna chęć na noszenie bieli non stop. Ten kolor bazy na paznokciach wygląda moim zdaniem bardzo elegancko i schludnie. Po kilku dniach chodzenia solo z bielą, postanowiłam ja urozmaicić i namalować na niej coś wesołego i kolorowego - takim sposobem powstały moje malunki :)




Tak naprawdę to nie ma w nich skomplikowanego. Zdobienie wykonałam przy pomocy cienkiego pędzelka, sondy i dwóch lakierów: turkusowego Golden Rose Paris # 230 i liliowego BK # 10. Tak jak widzicie na zdjęciach, pędzelkiem namalowałam turkusowe kreski, które nie wyszły idealnie równo i widać w nich niedoskonałości, ale szczerze mówiąc, w tym mani nie chodziło mi o precyzję, ale bardziej o dobrą zabawę przy malowaniu. Liliowym lakierem i sondą zrobiłam kropeczki, a potem domalowałam jeszcze małe trójkąciki.

Wydaje mi się, że całość wygląda wesoło (a właśnie taki był cel!) i uroczo. Nierówności dodają temu zdobieniu lekkości, przez co całość daje taki kreskówkowy efekt :)




Jak Wam się podobają te malunki? :)

20 komentarzy:

  1. Fajnie to wygląda, namęczyłaś się by te wszystkie elementy wykonać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! A właśnie, że się nie namęczyłam. Tak naprawdę namalowanie tych prostych elementów zajęło mi mało czasu :)

      Usuń
  2. bardzo mi się podoba :) jest właśnie urocze i wesołe to zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdobienie :)
    Mnie się bardzo podobają takie ''nierówne'' kreseczki :) Pasują mi tu bardziej niż takie mega proste krechy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydaje, że takie bardziej pasują :)

      Usuń
  4. Przypominają mi wzorki na pisankach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo słodkie i urocze zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałam zawsze wykonać takie zdobienie, ale brak mi cierpliwości :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze narzekam na brak cierpliwości :D Uwierz mi, takie zdobienie nie jest trudne do wykonania, spróbuj! :)

      Usuń
  7. Bardzo podoba mi się kolorystyka. Podziwiam za cierpliwość, wyszło bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory, wzorek tez świetny, choć ja chyba wolałabym gdyby był tylko na jednym lub 2 palcach.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja za samą bielą na paznokciach nie do końca przepadam, ale z wzorkami jak najbardziej! Twoje wyglądają troszkę jak pisanki hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  10. pastelowy aztec ! świetna propozycja

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy blog i świetne zdobienia, z pewnością będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!