8 listopada 2014

Kwiatuszki.


W poprzednim poście pisałam, że na pastelowym zielonym lakierze Miyo Mini Drops # 12 Kiwi wykonałam pewne zdobienie. I nie zwlekając, już Wam je pokazuję! :)




Od razu pomyślałam o wykonaniu czegoś wesołego i kolorowego. Szperając w internecie wypatrzyłam kilka naprawdę fajnych kwiatowych zdobień, które zainspirowały mnie do odtworzenia czegoś podobnego na własnych paznokciach. Do pastelowego tła dobrałam bardziej żywe kolory lakierów, za pomocą których namalowałam kwiatuszki. A są to: różowy Barry M Nail Paint Shocking Pink, fioletowy Clubbing Colours #344 oraz cyjanowy Wibo Extreme Nails # 548.

Kwiatki w całości wykonałam sondą - większe kwiaty większą kuleczką, a mniejsze - mniejszą kuleczką. Logiczne :D Na koniec, w środkach dorobiłam po kilka czarnych kropeczek :)
Chcąc jeszcze trochę urozmaicić całość, gdzieniegdzie przyozdobiłam paznokcie srebrnym brokatem.




Moje kwiatki nie przypominają tych realnych, są raczej ich luźną wizją. Przyjmijmy, że są to tropikalne kwiaty ukazane w nieco kreskówkowym stylu. Mam nadzieję, że się Wam spodobają :)



Co sądzicie? Jestem ciekawa Waszych opinii :)

12 komentarzy:

  1. Cudo :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aż się wiosennie zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kwiatuszki :) Aż zapachniało wiosną :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Wprawdzie wzorek bardziej wiosenny niż jesienny, ale zachwycił mnie :) przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczniutkie! :)
    będę musiała kiedyś odgapić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega pozytywne i urocze trzeba przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się bardzo podobają takie kwiatki, są urocze! Kiedys robiłam podobne, inspirowane Chalkboardnails :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są urocze! Od razu skojarzyły mi się z wakacjami:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przyjemne kwiatuszki, takie syboliczne. Aż zatęskniłam do wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba! świetne kwiatki, całość baardzo urocza :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!