26 listopada 2014

Pasy.


W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać mani, który nosiłam prawie miesiąc temu, bo dokładnie 1 listopada. Zależało mi na stworzeniu czegoś prostego, a zarazem eleganckiego. Mam nadzieję, że się udało :)




Tak właściwie to nad pomysłem na to zdobienie myślałam razem z koleżanką. Ostatecznie obie stwierdziłyśmy, że zrobienie grubych pasów będzie idealne. Całość wykonałam tylko dwoma lakierami - białym Golden Rose Paris # 04 oraz holograficznym Born Pretty Holo Polish. Zaczęłam oczywiście od nałożenia bazy, i w przypadku paznokci na palcach: środkowym i serdecznym był to owy biały lakier, tak na pozostałych to holo z Born Pretty Store. Kiedy wszystko wyszło, nakleiłam tasiemkę i wypełniłam środek paznokci odpowiednim kolorem lakieru. Potem odkleiłam tasiemkę - i gotowe :)

Nie ma tu wielkiej filozofii, a efekt jest całkiem fajny. Można się pobawić różnymi połączeniami kolorystycznymi i na pewno za każdym razem wyjdzie coś fajnego :)

Zdjęcia zrobiłam na zewnątrz, przy odrobinę zachmurzonym niebie. Z tego powody niestety drobinki holo całkowicie straciły swój blask...



I jak Wam się podoba? :)

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładny i elegancki mani. Taki prosty a efektowny :)
    +obserwuję

    hellourszulkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne zdjęcia. Mi nigdy nie chcą wyjść tak wyraźnie :< Mani niby prosty ale mnie osobiście bardzo przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, niby nic trudnego, a jednak efekt jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło naprawdę elegancko :) A holoś, którego użyłaś jest cudny, właśnie na takiego poluję...

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem ciekawie to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie :d zdecydowanie przyciąga wzrok ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ sprytny manicure! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne. Pomysłowe dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie ma wielkiej filozofii, ale jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł na zdobienie :) Oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Proste a jakie ładne, szkoda, że zabrakło słoneczka, musiało nieźle iskrzyć w świetle!

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się efekt i świetne wykończenie! :)
    Masz idealne skórki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszło super, tylko szkoda, że słońca brak :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam to połączenie kolorystyczne :)) prosty, ale świetny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!